تمام غرامت‌های سال زراعی ۹۹-۹۸ به کشاورزان بوشهری پرداخت شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تمام غرامت‌های سال زراعی ۹۹-۹۸ به کشاورزان بوشهری پرداخت شد

به گزارش چغادک نیوز، غلامعلی حسینی پناه صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با تخصیص ردیف بودجه‌ای مستقل در لایحه بودجه کل کشور در کوتاه ترین زمان ممکن غرامت‌های مصوب به حساب بیمه گذاران واریز می‌شود.

معاون صندوق خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی استان بوشهر عنوان کرد: بخش کشاورزی با مخاطرات زیادی همچون ناپایداری اقلیم و بازار، آفات و بیماری‌ها و رویدادهای جوی روبرو است و به همین منظور ضروریست تمامی کشاورزان، دامداران، آبزی پروران، خصوصاً زارعین با توجه به محدودیت زمانی پایان دیماه جهت بیمه زراعت، فرصت را غنیمت شمرده و نسبت به بیمه محصولات خود اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: ۵۰ درصد تولید در بخش کشاورزی مربوط به مدیریت اصولی کشاورزان و ۵۰ درصد نیز به اقلیم و شرایط محیطی بستگی دارد، اما با بیمه محصولات کشاورزی می‌توان اثر عوامل محیطی نظیر خشکسالی، تگرگ، سرمازدگی، طوفان و غیره را کاهش داد.

حسینی پناه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۱ هزار واحد دامی، پنج میلیون و ۹۰۰ هزار قطعه طیور نیمچه گوشتی، ۱۳۸ هزار متر مربع گلخانه، ۵۰ هکتار بیمه تنه درختان و ۲۰ هزار هکتار زمین زراعی در سراسر استان بوشهر بیمه شده است که در مجموع در مقایسه با سال زراعی قبل به طور متوسط ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

معاون صندوق خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی استان بوشهر در پایان اظهار امیدواری کرد: که با استقبال خوب کشاورزان جهت خرید بیمه نامه، شاهد روند کاهشی ضریب خسارت وبه تبع آن تعدیل حق بیمه‌های پرداختی توسط کشاورزان درسالهای آینده باشیم./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false