برخورد قاطع سپاه با هرگونه خطای محاسباتی بیگانگان در خلیج‌ فارس / رصد مستمر تحرکات شناورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
برخورد قاطع سپاه با هرگونه خطای محاسباتی بیگانگان در خلیج‌ فارس / رصد مستمر تحرکات شناورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای

به گزارش چغادک نیوز، سردار رمضان زیراهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به رشادت‌های رزمندگان سبزپوش سپاه در ۲۲ دی ماه ۱۳۹۴ در برخورد با تفنگداران متجاوز آمریکایی به آب‌های سرزمینی در خلیج فارس اظهار داشت: رزمندگان نیروی دریایی سپاه در این عرصه  حماسه‌ای بی‌نظیری آفریدند و ابهت و قدرت پوشالی آمریکا را خلیج فارس و منطقه شکستند و برگ زرین دیگری به تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی افزودند.

وی از توانمندی بالای نیروی دریایی سپاه پاسداران خبر داد و بیان کرد: این نیرو با تجهیزات مدرن، پیشرفته نظامی در بخش‌های مختلف و غیرقابل مقایسه با گذشته از توانمندی و اقتدار بالایی برخورد است.

وی، امنیت آبراه خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با تلاش و اشراف نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز امنیتی قابل قبولی در خلیج‌ فارس حاکم است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  از رصد مستمر تردد شناورها در خلیج فارس خبر داد و بیان کرد:  نیروی دریایی سپاه پاسداران اشراف خوبی در منطقه خلیج‌فارس دارد و تردد و تحرکات شناورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به صورت مستمر رصد می‌شود.

سردار زیراهی تنها عامل ناامنی در خلیج‌ فارس را حضور نامشروع کشورهای فرامنطقه‌ای دانست و تاکید کرد: کشورهای منطقه آمادگی بالایی برای برقراری امنیت پایدار در خلیج‌ فارس دارند و اکنون این آبراه مهم و استراتژیک از امنیت قابل قبولی برخوردار است.

وی با تاکید بر برخورد قاطع به خطای محاسباتی بیگانگان در خلیج‌ فارس تصریح کرد: الحمدالله این توانمندی در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که اگر دشمن دچار خطای محاسباتی در منطقه خلیج‌ فارس شود به شدت با آن برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false