×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کمبود و گرانی برنج و روغن در استان بوشهر/ کالاهای اساسی تامین شود

به گزارش چغادک نیوز، طی ماه‌های اخیر مردم استان بوشهر برای تأمین برخی از کالاهای مورد نیاز خود خصوصاً روغن و برنج با کمبودهایی روبرو بوده‌اند و انتظار می‌رود مسئولان تلاش جدی برای رفع این مشکل داشته باشند.

روغن به عنوان یکی از نیازهای اساسی مردم در پخت و پز محسوب می‌شود و کمبود آن می‌تواند زندگی افراد را با مشکل روبرو کرده و باعث افزایش هزینه‌های زندگی آنها شود.

علی‌رغم وعده‌هایی که مسئولان برای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم داده‌اند، هنوز هم بسیاری از فروشگاه خالی از کالاهای اساسی از جمله روغن است.

یکی از شهروندان بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با انتقاد از کمبود برخی از کالاها در بازار بیان کرد: کمبود کالاها در بازار استان بوشهر باعث شده تا برخی از فروشگاه‌ها قیمت کالاها را افزایش دهند.

محمد که برای خرید روغن به یک فروشگاه مراجعه کرده است، ادامه داد: چند ماه است که روغن به صورت قطره‌چکانی یافت می‌شود و گاهی روزها هیچ روغنی در فروشگاه‌ها برای خرید نیست.

وی تصریح کرد: روغنی که قبلاً با قیمت ۱۰ هزار تومان می‌خریدیم را در برخی روزها ۳۰ هزار تومان می‌خریم و این موضوع اجحاف در حق مردم است و انتظار رسیدگی از سوی مسئولان داریم.

برنج هم طی ماه‌های اخیر با رشد قیمت روبرو بوده است و بسیاری از مردم از تأمین برنج مورد نیاز خود عاجز هستند و مجبورند برخی از وعده‌های خود را تغییر دهند و جایگزینی برای برنج پیدا کنند.

تأمین روغن و برنج و شکر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در پاسخ به این مشکلات، از برنامه‌ریزی و تلاش برای تأمین کالاهای اساسی در استان خبر داد و گفت: کمبود شکر، برنج و روغن در استان بوشهر رفع می‌شود.

سید حسین حسینی اظهار داشت: به منظور تأمین نیازهای بازار استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و برنامه‌ریزی و تلاش برای تأمین کالاهای اساسی در استان انجام شده است.

وی از تأمین و توزیع روغن مورد نیاز استان و رفع مشکلات توزیع روغن خوراکی در استان خبر داد و بیان کرد: به منظور تعادل قیمت‌ها در بازار استان بوشهر ۵۰۰ تن برنج تایلندی در سطح استان توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی لازم برای تأمین شکر مورد نیاز استان نیز انجام شده است، تصریح کرد: کالاهای اساسی در استان بوشهر بر اساس جمعیت توزیع خواهد شد.

انتظار می‌رود مسئولان عزمی جدی برای رفع کمبودهای بازار داشته باشند تا مردم برای خرید کالاهایی همچون برنج و روغن ناچار به بازار گردی نباشند و از فروشگاه محل خود هم بتوانند بخرند./مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false