×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۱۷/۱۰/۱۳۹۹

شنیده های این هفته محافل حکایت از آن دارد؛ فرشاد دهقانی، ابوذرشیخ سقا، محسن گناوه ای، محسن محمدی، محمد اصلانی، حسن انصاری، مهدی زارعی، هادی دریایی نژاد، شهرام دریایی نژاد، رضا آماره، روح الله اسماعیلی، عباس نامدارزاده، مجتبی زارع، ترانه فرخی، حمید پورحیدر، حامد آبزن، فهیمه زنگنه، حسام چمکوری، مجید راستی، منصور لرویی و جعفر پورکبگانی قصد دارند در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر کاندیدا شوند.

با وجود اینکه شنیده های محافل سیاسی و اجتماعی این هفته حکایت از حضور جعفر پورکبگانی از چهره های ارزشی و فرماندار اسبق شهر بوشهر در انتخابات را داشته است؛ ولی وی در گفتگو با چغادک نیوز این موضوع را تائید و یا تکذیب نکرده و اعلام داشت: فعلاهیچ خبری صحت ندارد چراکه هنوز به نتیجه ای نرسیده ام، در خصوص لیست مساجد نیز به  نیروهای ارزشی و مسجدی گفته ام، مانع از حضورهیچ کاندیدایی در انتخابات نشوند تا پس از برگزاری نشستی تصمیم نهایی گرفته شود که نیروهای مساجد از کدام ۹ نفر حمایت نمایند.

شنیده ها حکایت از آن دارد؛  جمعی از قشرهای مختلف مردمی اعم از سادات، هنرمندان و مهندسین از میثم بشکوه که روابط عمومی اداره کل ارشاد اسلامی را برعهده دارد، درخواست نموده اند که حتما در انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر کاندیدا شود.

شنیده های محافل حکایت از آن دارد، جمعی ازقشرهای مختلف مردمی اعم از عرب زبان و فارسی زبانان شهر چغادک به دلیل عملکرد بسیار ضعیف شورای فعلی چغادک که مهمترین عملکرد آنانان ناتمام گذاشتن پروژه ۴ ساله خیابان اصلی این شهر است، از مرتضی رحمانی فرد شورای کنونی روستای دویره و از فعالین سیاسی، رسانه ایی واجتماعی استان بوشهر درخواست کرده اند؛ این دوره در شورای اسلامی شهر چغادک کاندیدا شود تا موجبات عمران و آبادانی این شهر با نگاه خیر و تکنوکراتانه وی فراهم آید.

شنیده های این هفته حکایت از آن دارد؛ احمد منصوری، محمد رضا پوربهی، فهیمه بیات و خانم خادمی قصد دارند در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چغادک کاندیدا شوند.

در پی انتشار خبری در چهارشنبه های انتخاباتی پیرامون رایزنی ستاد انتخاباتی سردار دهقان در بوشهر با اصلاح طلبان وتائید خضر خلیلی از فعالان سیاسی اصلاح طلبان استان جهت اجماع احتمالی اصلاحات بر روی وی، حسین اصبغی از همراهان سردار دهقان در بوشهر ضمن رد این موضوع و اعلام اینکه سردار به صورت مستقل وارد کارزار انتخابات خواهد شد، عنوان کرد: سردار دهقان با نیروهای انقلابی نشست هایی برگزار کرده و خانواده های شهداء از وی جهت حضور در انتخابات دعوت به عمل آورده اند و هنوز موضع مشخصی نداشته است.

شنیده ها حکایت از آن دارد؛  حسن صمصامی، عبدالخالق تماری و مصطفی رضایی قصد دارند کاندیدای شورای اسلامی شهر آبپخش شوند.

شنیده ها حکایت از آن دارد؛ وحید مصدق، مهدی نیکنام، ساحل تنگستانی، نوید متین،غلامرضا شنبدی، حسین بهبهانی، سید خدیجه حسینی، هادی دشتی و رسول استاد زاده قصد دارند در انتخابات شورای اسلامی شهر برازجان کاندیدا شوند.

شنیده می شود؛ دیدگاه مورد بحث یکی از بانوان داوطلب شرکت در انتخابات شورای شهر چغادک این چنین است؛ برای انتخابات جیبی ندوخته؛  رای بیاورم یا نیاورم بیشتر از سه میلیون تومان هزینه نخواهم کرد، از سوی دیگر نیز شنیده می شود با توجه به تعداد زیاد کاندیداهای محله مسجد امیرالمو منین(ع) این شهر قرار است کارگروهی تشکیل شده و کاندیداها پس از اخذ تائیدیه در انتخابات شرکت کنند که احتمال انصراف تعداد زیادی از نامزدها به نفع کاندیداهای خاص(رئیس شورای کنونی) متصور می باشد.

شنیده ها حکایت از آن دارد؛  اسماعیل آبدانی، مسلم احمدی، طاها دشتی مطلق، غلامرضا مقصیدی، غلامعباس علیخواه و طالب آهار قصد دارند در شهر کنگان وارد عرصه انتخابات شورا شوند.

شنیده ها حکایت از آن دارد، اصغر بازیار، علی دریانورد، عبدالله دریانورد و حسن علیزاده قصد دارند در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرعسلویه کاندیدا شوند.

شنیده می شود، رئیس سابق آموزش پرورش شهرستان دشتی قصد دارد در شورای اسلامی شهر خورموج کاندیدا شود و خورشید حاجیانی صاحب امتیاز بزرگترین مرکز تجاری شهر بوشهر از وی اعلام حمایت نماید.

شنیده ها حکایت از آن دارد، سید علیرضا سجادی زاده، اسلام شبانیان فرد، عادل تهمتن،  جواد مظفری، سید مهدی حسینی، جمشید عسکری، علی نوروزی، موسی زارعی و سید علمدار موسوی زاده قصد دارند در شهر جم کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شوند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false