×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۱۳۹۹/۹/۲۶

شنیده می شود، یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر در حال رایزنی و تبلیغات برای محسن رضایی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر بوده و تا کنون بیش از ۷ گروه واتس آپی بنام محسنین را راه اندازی نموده است و در هفته های آتی نیز جلسه ای را در شهر بوشهر برگزار خواهد کرد.

شنیده می شود، فردی بنام ابوالقاسم عربیون جهت شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری نموده و در استان بوشهر نیز در حال رایزنی برای انتخاب نماینده خود می باشد.

شنیده ها حکایت از آن دارد؛ حسین بهبهانی فعال سیاسی اجتماعی دشتستانی قصد دارد با شعار۱۳۷ (سامانه خدمات شهری شهرداری) را احیا کنیم تا مسئولین پاسخگو شوند وارد عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر برازجان خواهد شد.

(مختار پزشک ترسید) عنوانی است که این روزها از سوی هواداران مختار پزشک در افکار عمومی مطرح می شود، گویا رقبای انتخاباتی مختار پزشک در بوشهر  پیغام داده اند که در صورت کاندیدا شدن وی در مرکز استان تمام تلاش خود را برای رد صلاحیت این فعال سیاسی به کار خواهند بست، مختار هم با انتشار یک کلیپ صوتی از هواداران خود تقدیر کرد، بعد از این بود که همه سی و شش گروه هواداران مختار که با نام مختاریون فعالیت می کرد منحل شد.

شنیده ها حاکی است ائتلاف سراسری و فراگیر کارآمدی و نجات که با حضور تعدادی از اساتید دانشگاه و به دبیری احتمالی سیامک برازجانی شکل گرفته، با اتخاذ رویکردهای علمی و عملیاتی سختگیرانه برای حمایت از کاندیداهای شورای شهر در سراسر استان مشغول جمع بندی نهایی مرامنامه خود می باشد، این افراد تاکید دارند فارغ از جناح بندی های مرسوم باید افرادی مورد حمایت قرار بگیرند که چهار سال بعد حتی یکی از آنها در مظان اتهام مالی و فساد اداری نباشد.

شنیده می شود؛ همزمان با آغاز به کار لیگ قهرمانی فوتبال ایران هواداران رسول استادزاده که از وی به عنوان پدر فعالان سیاسی و اجتماعی دشتستان نام می برند در صددند به پاس تقدیر از این داور پیشکسوت فوتبال ایران مراسم تقدیر از وی در فضای مجازی ترتیب دهند، آنها به همراه تعدادی از کارشناسان داوری می گویند مکتب اخلاص و اخلاق استادزاده باید در انتخابات شوراهای شهر برازجان نقش آفرینی کند.

شنیده ها حکایت از آن دارد، این روزها حسین لعلیان (اعجوبه انتخابات مجلس) روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته و تعداد زیادی از جوانان همه روزه از ایشان می خواهند که برای تصدی پست ریاست شورای اسلامی شهر گناوه حاضر به ثبت نام شود اما لعلیان تا کنون پاسخ مثبتی به درخواست های متعدد هواداران خود نداده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false