×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
محرومیت زیبنده و شایسته پایتخت اقتصادی کشور نیست

به گزارش چغادک نیوز؛‌ آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر شنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: باید از ظرفیت طلاب بوشهری مشغول به تحصیل در قم به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: این سازمان با کمبودهایی روبرو است که مدیریت و برنامه‌ریزی، می‌تواند برطرف کننده این کمبودها باشد و با استفاده از ظرفیت دیگر نهادها، می‌توان کارها را به سامان رساند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نمونه‌هایی از اهتمام مراجع عظام تقلید و علمای بزرگ ما نسبت به امر تبلیغ دین، راه موفقیت در این عرصه را تقویت ارتباط بین دستگاه تبلیغ دین و مردم در طول سال دانست.

آیت‌الله حسینی بوشهری خواستار برنامه‌ریزی برای دانش‌افزایی مبلغان و افزایش مهارت آنان شد و تصریح کرد: این ارتباطات باید پیوسته باشد و شما باید به روستاها و مناطق دوردست بروید و در عین محبت و احترام، وظایف مردم در این عرصه را خیرخواهانه تذکر دهید.

وی با انتقاد از خالی بودن برخی مساجد از امام جماعت روحانی اضافه کرد: سازمان تبلیغات باید با هماهنگی با نماینده ولی فقیه در استان و همراهی مسئولان، نسبت به حل این قضیه اقدام کند تا مسجدی خالی از روحانی نماند و با حضور طلاب، هر سه وعده نماز جماعت در مساجد اقامه شود.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ظرفیت اقتصادی استان بوشهر و انتخاب لقب پایتخت اقتصادی برای این استان افزود: وجود فقر و محرومیت زیبنده استان برخوردار بوشهر نیست.

وی تأکید کرد: هر چند تلاش برای تأمین معیشت محرومین، وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی نیست، اما تلاش در این راستا، زمینه‌ساز اثرگذاری فعالیت‌های تبلیغی و نشر معارف دین در بین مردم خواهد بود.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false