×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
استاندار بوشهر: عوامل بروز سیل در وحدتیه مشخص شود/ لزوم تسریع در پاکسازی شهر

به گزارش چغادک نیوز؛‌ عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست ستاد بحران استان بوشهر اظهار داشت: باید همه ظرفت‌ها برای کمک به حادثه‌دیدگان در وحدتیه دشتستان پای کار بیاید و همه امکانات بسیج شود.

وی با تاکید بر اینکه در این سیل مردم وحدتیه دشتستان واقعاً آسیب و خسارت دیده‌اند و اذیت شدند خاطرنشان کرد: مسئولان در این وضعیت باید همه امکانات را پای کار بیاورند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه عوامل بروز حادثه سیل وحدتیه باید مشخص شود افزود: یکی از عوامل مقصر در جریان سیل شهرداری وحدتیه بود که باید سریعاً منطقه سیل زده را پاکسازی و نسبت به بازگشایی معابر اقدام می‌کرد.

وی با تاکید بر حمایت نهادهای بهزیستی و کمیته امداد از خانوارهای تحت پوشش که دچار آسیب شده‌اند تصریح کرد: همه امکانات در حل مشکلات مردم سیل زده باید پای کار باشد و حوزه عمرانی استانداری و فرماندار دشتستان باید همه امکانات را پای کار بیاورد.

گراوند تاکید کرد: بنیاد مسکن سریع در این راستا پرونده‌های خسارت دیدگان در بخش‌های خسارت به زندگی، وسایل خانه و محل کسب و کار را تشکیل دهد و هلال احمر هم در این زمینه کمک‌رسانی کند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد سیل‌زده و آسیب‌دیده نیاز به کمک‌رسانی آنی و فوری دارند افزود: پاکسازی وحدتیه باید در سریع‌ترین زمان انجام شود و با بکارگیری همه امکانات تا روز پنجشنبه هفته جاری باید تمیز شود و پس از آن خدمات دیگر ارائه می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر توزیع امکانات لازم و تجهیزات مورد نیاز آسیب دیدگان توزیع ادامه داد: خانه‌هایی که بیمه هستند سریعاً تشکیل پرونده تا خسارت‌ها سریعاً پرداخت شود.

وی با اشاره به حجم بالای آسیب و خسارت در محورهای مواصلاتی، معابر و تأسیسات شهری، روستایی، مزارع کشاورزی در جریان سیل گفت: میزان خسارت‌های ناشی از سیل در استان به ویژه در دشتستان به دولت ابلاغ شده است.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false