×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پرداخت ۵۳ درصد از سهمیه تسهیلات تولید و اشتغال روستایی بوشهر

به گزارش چغادک نیوز؛ عبدالکریم گراوند ظهر سه‌شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: هزار و ١٧٠ میلیارد ریال سهمیه تسهیلات تولید و اشتغال روستایی استان بوشهر بوده است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۲۰ میلیارد ریال آن پرداخت‌شده است.

وی تصریح کرد :۵۵۰ میلیارد ریال نیز در بخش تسهیلات تولید و اشتغال روستایی باقیمانده که باید با تعریف طرح‌های جدید جذب شود.

گراوند با بیان اینکه بانک‌ها در ارتباط با تسهیلات کرونایی و تبصره ۱۸ سرعت بخشی لازم را داشته باشند اضافه کرد: مدیران برای انجام کارها درصدد بهانه‌تراشی نباشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دستگاه‌هایی اجرایی از ایجاد موانع برای راه‌اندازی واحد تولیدی خودداری کنند گفت: بارها مشاهده‌شده فردی برای راه‌اندازی واحد تولیدی وارد گود شده اما دستگاه‌هایی مانند تأمین اجتماعی، محیط‌زیست و امور مالیاتی فرا روی آنها ایجاد مانع کردند.

گراوند با بیان اینکه هنوز شرایط برای تسهیل تولید در این استان به خوبی فراهم نیست افزود: مشاهده‌شده فردی برای یک تقاضا در دستگاه‌های اجرایی پس از گذشت چهار ماه هنوز موفق به گرفتن مجوز نشده است.

استاندار بوشهر افزود: بخشی از مشکلات نیز باید با تفویض اختیار منطقه‌ای زمینه حل آنها در استان فراهم شود زیرا بسیاری از موانع ناشی از نبود اختیارات لازم در حوزه استانی است.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false