×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
همصدایی شبکه سعودی با توهین به پیامبر اکرم(ص)

به گزارش چغادک نیوز؛ مجری برنامه «بدقه» در شبکه الاخباریه عربستان سعودی سخنانی را مطرح کرد که واکنش فعالان و کاربران عرب زبان را به دنبال داشته است.

وی در جریان این برنامه با اشاره به سخنان «امانوئل ماکرون» علیه اسلام گفت: فرانسه چه زمانی مهم‌ترین گام مربوط به از بین بردن منابع اخوانی‌ها و احزاب تروریستی را برمی‌دارد؟

مجری این برنامه از جنبش‌های اسلامی انتقاد کرده و گفت: این جنبش‌ها از صندوق‌های انتخاباتی برای فریب دادن مردم استفاده می‌کنند. غرب باید بداند که اسلام سیاسی زیر پوشش دولت‌ها فعالیت می‌کند.

یک کاربر عرب زبان با انتقاد از این سخنان نوشت: آیا واقعاً این شبکه رسمی، مدعی حمایت از مقدسات مسلمانان است و حاکمان عربستان مدعی خدمت به حرمین شریفین هستند؟ من شک دارم. زمان آن فرا رسیده که نظارت بر حرمین شریفین بین المللی شود.

یک کاربر دیگر نیز نوشت: از تمام کسانی که این پیام من را می‌بینند خواهش می‌کنم آن را به این شبکه ابلاغ کنند. این شبکه نماینده ملت عربستان و مسلمانان نیست و نخواهد بود.

یک کاربر عرب زبان نیز در این خصوص اعلام کرد: هنوز برخی افراد می‌پندارند که عربستان رهبری کشورهای اسلامی را به دست دارد!

یک کاربر دیگر نیز در اعتراض به سخنان این مجری شبکه سعودی، نوشت: تأسف بار آنکه یک کشور به پیامبر اکرم (ص) توهین می‌کند و کشوری که محل آغاز اسلام است از آن حمایت می‌کند.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false