شناور اقیانوس‌پیما به نیروی دریایی سپاه الحاق می‌شود/ رصد تحرکات شناورهای بیگانه در خلیج فارس | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شناور اقیانوس‌پیما به نیروی دریایی سپاه الحاق می‌شود/ رصد تحرکات شناورهای بیگانه در خلیج فارس

به گزارش چغادک نیوز ؛ سردار رمضان زیراهی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت سالروز حماسه آفرینی‌های رزمندگان در ۱۶ مهرماه سال ۱۳۶۶ در مقابله با آمریکا در خلیج فارس اظهار داشت: سردار شهید نادر مهدوی به همرزمانش در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی در خلیج فارس ضربات مهلکی به استکبار جهانی وارد کردند که این روز به نام روز نیروی دریایی سپاه نامگذاری شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های سالروز رشادت و حماسه‌آفرینی شهید نادر مهدوی و همرزمانش در مقابله با آمریکا در خلیج فارس خاطرنشان کرد: به پاس مجاهدت و ایثار رزمندگان اسلام در ۸سال دفاع مقدس و عملیات مقابله به مثل در خلیج فارس که رزمندگان استان بوشهر نقش برجسته‌ای در مقابله با آمریکا داشتند برنامه ویژه‌ای اجرا می شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از اجرای ۱۶ برنامه ویژه تجلیل از حماسه آفرینی شهید نادر مهدوی و همرزمانش در ۱۶ مهر خبر داد و بیان کرد: گلباران محل شهادت این رزمندگان و رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه و برنامه‌های گوناگون دیگری در مناطق استان بوشهر برگزار می‌شود.

سردار زیراهی با اشاره به تحرکات شناورهای بیگانه در خلیج فارس تأکید کرد: تمام تحرکات دشمنان در خلیج فارس توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه نیروی دریایی سپاه رصد می‌شود و این نیرو در آمادگی بالای عملیاتی قرار دارد.

وی، با بیان اینکه “تجهیزات نیروی دریایی سپاه به‌روز است” تصریح کرد: تجهیزات نیروی دریایی سپاه در بعد شناوری، پهپادی و موشکی به‌روز است و در صورت اشتباه و خطای محاسباتی دشمن، پاسخ دندان‌شکنی به آنان داده می‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به الحاق ۱۸۸ فروند پهپاد شناسایی و تهاجمی به نیروی دریایی سپاه گفت: هفته گذشته ۱۸۸ فروند پهپاد به سازمان نیروی دریایی سپاه الحاق شد که این مهم یک ظرفیت برجسته و ویژه محسوب می‌شود چرا که کشورهای اطراف ایران از این چنین ظرفیتی برخوردار نیستند.

وی پهپاد شناسایی و تهاجمی سپاه را یک ظرفیت منحصر به‌فرد در غرب آسیا دانست و بیان کرد: اکنون نیروی دریایی سپاه دارای انواع و اقسام راکت، شناورهای موشک‌انداز، موشک‌های ساحل به دریا و دیگر تجهیزات پیشرفته نظامی و نیروی انسانی مجرب است.

سردار زیراهی با بیان اینکه “پهپاد‌های یاد شده توسط متخصصان صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در وزارت دفاع ساخته شده است” خاطرنشان کرد: به‌زودی شناور اقیانوس‌پیما برای حضور در آب‌های آزاد و اقیانوس‌ها به سازمان نیروی دریایی سپاه ملحق می‌شود.

وی با بیان اینکه “آمادگی نیروی دریایی سپاه در ابعاد نیروی انسانی و تجهیزاتی بسیار بالا است” افزود: اگر دشمنان ایران اسلامی دست به خطا بزند و اشتباه محاسباتی کنند، رزمندگان اسلام به شدت با آنان برخورد می‌کنند.

منبع : تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false