اشتغال نیروهای بومی در صنایع پارس جنوبی در اولویت باشد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اشتغال نیروهای بومی در صنایع پارس جنوبی در اولویت باشد

به گزارش چغادک نیوز ؛ حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت اشتغال و مهارت‌آموزی جوانان شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: مهارت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد.

وی با تسلیت ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر تصریح کرد: جذب و ارتقای توانمندی نیروهای شاغل در صنعت یک ضرورت است.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر بابیان اینکه حرفه‌آموزی و مهارت‌آموزی حلقه مفقوده دانشگاه‌ها، مراکز علمی در ایران بود افزود: علم‌آموزی و مهارت افزایی زمینه توسعه و پیشرفت جامعه است.

احمدی بیان کرد: با برنامه‌ای که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تدوین و عملیاتی کرده بر اساس ظرفیت‌های استان‌ها و مناطق، دپارتمان ملی مهارت اجرایی و راه‌اندازی شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های جم، عسلویه، دیر و کنگان در مجلس شورای اسلامی افزود: انتخاب دپارتمان آموزش فنی و حرفه‌ای در حوزه صنایع گاز و در صنایع نفت و پتروشیمی فرصت خوبی برای مناطق صنعتی فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تأمین نیروهای فنی موردنیاز، این دپارتمان تخصصی با تلاش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر راه‌اندازی شده است که نقش مهمی در مهارت افزایی و اشتغال‌زایی جوانان مناطق مستقر در اطراف صنایع و مجتمع‌های صنعتی دارد.

احمدی، با تأکید بر این نکته که استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در عرصه تولید و اشتغال است افزود: با تعامل بین وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها می‌توان از این ظرفیت‌های بالا در حل مشکلات مناطق استفاده کنیم که در این راستا هماهنگی بین وزارت نفت و نیرو در بهره‌برداری از ظرفیت خلیج‌فارس، نیروگاه‌های گازی، آب‌شیرین‌کن‌های مستقر در صنایع نفت ضروری است.

نماینده مردم جم، عسلویه، دیر و کنگان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نقش مهم منطقه پارس جنوبی در تولید، اقتصاد و اشتغال اظهار داشت: توجه به مهارت‌آموزی جوانان مناطق و شهرستان‌های هم‌جوار پارس جنوبی امری مهم و ضروری است.

منبع : مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false