×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
قطعا حرکت کور شارلی ابدو موجب اتحاد و انسجام بیشتر مسلمانان و آزادی خواهان جهان خواهد شد

به گزارش چغادک نیوز: متن پیام ارسالی حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر به این پایگاه خبری بدین شرح می باشد؛

بسمه تعالی

ام یریدون کیداً فالّذین کفروا هم المکیدون / طور ۴۲

آیا می خواهند نیرنگی بزنند ولی کافران خودشان نیرنگ خورده اند

همه برای منافع صهیونیسم فتنه می کنند

بد اندیشانی مانند مؤسسه ضد فرهنگی بد نام و بدسابقه” شارلی ابدو ” با اهانت به رسول خدا و پیامبر رحمت ، به زعم خود، به نفع دشمنان دین اسلام می خواهند اذهان مسلمانان را از جنایات صهیونیسم و معامله قرن منحرف کنند غافل از اینکه با این توهین نفرت انگیز مکرشان به خود شان برمی گردد و حق آشکارشده و بادمیدن سپیده صبح حقیقت ، خفاشان رسوامی شوند:

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری

اکنون که استکبارجهانی و صهیونیسم بین الملل بعد از شکست های پی در پی در راستای جلوگیری از انعقاد نطفه انقلاب اسلامی در ایران و از بین بردن آن درکودکی و شکست در جنگ تحمیلی و تهدیدها و تحریم های ظالمانه و ایجاد وحشی ترین گروه های تروریستی مانند داعش و ترور سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طرفی نیست بلکه کشور های استراتژیک منطقه را نیز از دست داده و درحال عقب نشینی بوده و شاهد الگوگیری کشورهای منطقه وجهان از انقلاب اسلامی و مکتب اهل بیت است و خیا بان های شهر ها و پایتخت شیطان بزرگ و فرعون زمان، که مدعی برقراری نظم نوین جهانی بود.

اکنون شرایطی مانند چهل ودو سال پیش تهران پیدا کرده و عمال فرعون درحال غرق شدن هستند و معامله قرن درحال فروپاشی می باشد، به همین علت متشبث به اهانت به ساحت قدسی پیامبر عظیم الشآن اسلام شده و با اجاره مؤسسه بد نام و بدسابقه شارلی ابدو، اقدام به توهین و بی احترامی به حبیب خدا و محبوب قلوب از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان بلکه همه آزادی خواهان جهان نموده است، درحالی که وجدانهای بیدار شاهد سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردم آمریکا و اروپا با شعار ” می خواهم نفس بکشم ” هستند، و کسی حق اظهار نظر هلوکاست ندارد، مکرون این نوکر شیطان بزرگ دم از آزادی بیان می زند .

بدون تردید این کید نیز بنا به فرموده خداوند قهار در آیه فوق، دام دیگری برای آنان خواهد شد. همان گونه که اهانت فرعون ایران به یکی از فرزندان پیامبراسلام یعنی امام خمینی (ره )موجب سقوط و سر نگونی او گردید .

پیام الهی ” . . . انّ شانئک هوالابتر ” قطعأ این حرکت کور و اقدام ناشایست و به دور از خرد ورزی دشمن را خنثی نموده و موجب اتحاد و انسجام بیشتر مسلمانان و آزادی خواهان جهان خواهد شد و هزینه های استکباری همچون گذشته بر باد خواهد رفت؛ زیرا این سنّت الهی است که : “همانا کافران اموال خود را خرج می کنند تا مردم را از راه خدا باز دارند و باز هم ( برای حذف اسلام ) خرج خواهند کرد وعاقبت (مایه) حسرتی برایشان خواهد گشت و درنتیجه مغلوب می شوند و سرانجام ، کافران به سوی جهنّم رانده خواهند شد / انفال /۳۶

 

روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false