امام جمعه بوشهر توهین به قرآن کریم و پیامبر(ص) از سوی نشریه فرانسوی را محکوم کرد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
امام جمعه بوشهر توهین به قرآن کریم و پیامبر(ص) از سوی نشریه فرانسوی را محکوم کرد

به گزارش چغادک نیوز:  در پی هتک حرمت به قرآن کریم و پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) از سوی یک نشریه فرانسوی امام جمعه بوشهر در بیانیه‌ایی اقدام نشریه فرانسوی را محکوم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر در این بیانیه با محکوم کردن توهین سازمان یافته و توطئه ضدبشری جهان استکبار و اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) و همچنین تعرض به قرآن کریم توسط مزدوران جهان غرب و ایادی صهیونیست بین‌الملل اظهار داشته است: این عمل تکراری کینه توزانِ ضد اسلامی، نشان از عمق عناد و کینه‌ شرارت بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه اسلامی داشته و نشان از فریبکاری آن مدعیان حقوق بشر در تمامی عرصه‌ها به ویژه ادیان الهی دارد.

امام جمعه بوشهر بیان کرده است: آنان با این عمل و سکوت و تایید دولت‌های جنایتکار غربی، در اندیشه تضعیف اسلام و ایجاد جنگ‌های بین ادیان و مذاهب هستند.

صفایی بوشهری تصریح کرده است: بار دیگر این عمل بسیار ضدارزشی و غیرانسانی را محکوم کرده و تقاضای برخورد قاطع تمامی اقشار جامعه جهان اسلام با این قبیل امور دارم و همگان را به ارشادات حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای در افشای انگیزه‌های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی در انحراف اذهان ملت‌ها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه شوم خاورمیانه جدید توصیه و جلب می‌کنم.

بیشتر بخوانید

وی اتحاد، وحدت اسلامی، بیداری و مقاومت انقلابی بر ضد حرکت‌های جنایت بار آمریکا و رژیم صهیونیستی و جهان غرب را تنها راه نجات اسلام و برخورد هوشمندانه با این قبیل امور  دانسته است.

امام جمعه بوشهر افزوده است: امیدوارم خداوند به قدرت خودش که بسیار فوق قدرت‌ها است آن دشمنان اسلام را هر چه زودتر شکست دهد و ظهور حضرت مهدی آل محمد(عج) را تعجیل کنند و جهان اسلام را با وحدت، همدلی، بصیرت و مجاهدت پیروز گرداند.

شورای تبلیغات اسلامی بوشهر توهین به قرآن و پیامبر(ص) را محکوم کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر در انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام موهن عوامل استکبار جهانی در اهانت به قرآن کریم و پیامبر اعظم(ص) آورده است: این حرکت رذیلانه به معنای آتش کشیدن تمامی ارزش‌های والای الهی و اهانت به ادیان آسمانی است که بدون شک برای ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی طراحی و اجرا شده است.

در این پیام تاکید شده است: این گونه اقدامات مذبوحانه که در راستای پروژه اسلام هراسی هر از چند گاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین الملل صورت می پذیرد نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و سرنگونی شیطان بزرگ است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر این گونه اقدامات مذبوحانه را در راستای طرح اسلام هراسی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل دانسته و تاکید کرده است: آنها در مقابل منطق آزادی بخش اسلام و تفکر نورانی قرآن کریم به استیصال رسیده‌اند و جسارت و توهین نسبت به آخرین کتاب آسمانی را در پیش گرفته‌اند، غافل از این که تنها دستاورد آن، افزایش نفرت جهانی نسبت به عاملان این گونه جسارت‌های ابلهانه و به موازات آن افزایش اتحاد و انسجام میان مسلمین خواهد بود.

این نهاد در بیانیه ضداستکباری  اسلامی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی برخی سران کشورهای عربی را در این جسارت شرم‌آور سهیم دانسته است.

در این بیانیه از مسلمانان و آزادگان جهان و ملت غیور، داغدار و همیشه در صحنه استان بوشهر خواسته شده نسبت به این واقعه جسارت آمیز با هوشیاری و بصیرت، واکنش نشان دهند.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false