قاب روز؛ خداحافظی باشکوه شماره ۶ آن سوی آب‌های خلیج فارس | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
قاب روز؛ خداحافظی باشکوه شماره ۶ آن سوی آب‌های خلیج فارس

به گزارش چغادک نیوز: ۱۵ مهرماه سال ۱۳۸۹ بود که تیم ملی ایران در یکی از مهمترین دیدارهای دوستانه خود در طول تاریخ در خاک امارات و در شهر ابوظبی به مصاف تیم ملی برزیل رفت و با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

در این مسابقه شاگردان «افشین قطبی» نمایش بدی نداشتند و حتی یک گل سالم نیز توسط «سید جلال حسینی» وارد دروازه «ژولیو سزار»  شد اما به اشتباه این گل مردود اعلام شد. در ادامه درخشش ستاره‌هایی چون کوتینیو، داوید لوییز، دنی آلوز، پاتو و … باعث شد تا برزیل به سه گل دست پیدا کند. البته اگر درخشش مهدی رحمتی در درون دروازه نبود ممکن بود این باخت سنگین‌تر شود.

اتفاق مهم این دیدار اما خداحافظی «کریم باقری» بود. ستاره با اخلاق فوتبال ایران در این مسابقه به صورت رسمی کفش‌هایش را آویخت و از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن کناره‌گیری کرد. باقری در تیم ملی ایران ۸۷ بازی انجام داد و ۵۰ گل نیز به ثمر رساند. او در جام جهانی ۹۸ جزو اصلی‌ترین نفرات بود. باقری در همین دیدار هم مقابل برزیل یک پاس عالی در لحظات پایانی برای میداوودی ارسال کرد که مهاجم تیم ملی با بی‌دقتی توپ را به اوت فرستاد.

حالا کریم باقری چند سالی است به عنوان کمک مربی در پرسپولیس حضور دارد و قرار است در تیم ملی یکی از دستیاران دراگان اسکوچیچ باشد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false