×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پاسخگویی و استفاده از جوانان و بانوان شاخص معرفی ادارات برتر است

به گزارش چغادک نیوز، علی درویشی صبح دوشنبه در جشنواره شهید رجایی در بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمات‌دهی صادقانه به مردم هستند.

وی بیان کرد: جشنواره شهید رجایی در راستای معرفی دستگاه‌های برتر که خدمات‌رسانی بهتری داشته‌اند برگزار شده است و چکیده این جشنواره مدیریت عملکرد است که شامل مجموعه‌ای از فرآیندهای ارزیابی است که کارایی، اثربخشی، پاسخگویی مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف این جشنواره این است که شاخص‌هایی تعریف کنیم که جایگاه تک تک ادارات در خدمات دهی به مردم کجا بوده است و چه میزان انحراف داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: هر دستگاه یک ورودی و یک خروجی دارد که باید بازخوردها به خوبی مورد توجه قرار گیرد تا دچار انحراف نشود و به همین منظور باید سالانه میزان تحقق اهداف و برنامه‌های آنها را رصد کنیم.

درویشی ادامه داد: برای اینکه عدالت داشته باشیم و حق دستگاهی ضایع نشود، به صورت حضوری مسائل را با حضور نمایندگان دستگاه‌ها بررسی کردیم و ارزیابی به صورت کامل انجام شد تا ابهامی وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شایسته‌سالاری برای انتصاب مدیران و استفاده از جوانان توانمند، استفاده از ظرفیت بانوان در عرصه مدیریتی و شفافیت و پاسخگویی به رسانه‌ها از شاخص‌های مهم انتخاب مدیران برتر بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر بیان کرد: اعتماد سازی یکی از اولویت‌های مهم بوده است که در ارزیابی‌ها مورد توجه بوده است و همچنین اشتغال و اقتصاد مقاومتی نیز مورد توجه بوده است.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false