×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
برای حضور در انتخابات هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ام

به گزارش چغادک نیوز:  محمدباقر سعادت در آئین تجلیل از اصحاب رسانه استان به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت: اصحاب رسانه و فرهنگیان دو نهادی هستند که رسالت سنگین آگاهی بخشی به جامعه را بر عهده‌دارند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: نقد منصفانه مسؤولین، از وظایف خبرنگاران است و هر مسؤولی نقد منصفانه را نپذیرد، از کوته‌فکری آن مدیر است.

وی در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان ۱۷ برازجان گفت: گرفتن اعتبار ملی بدون داشتن ردیف ملی کاری بسیار سخت بود اما بااین‌حال با پیگیری‌های انجام‌شده، هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اختصاص‌یافته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پلی کلینیک برازجان در بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

سعادت در خصوص وضعیت خطرناک محور کنار تخته به برازجان عنوان کرد: برای اصلاح پیچ‌های خطرناک محور کنار تخته به برازجان دو میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده و در حال حاضر دو پیمانکار در حال اصلاح این محور هستند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه فیبر نوری جزو دغدغه‌های وی بوده است، بیان کرد: در روزهای آینده فیبر نوری در شهرهای ارم و بوشکان دشتستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بابیان اینکه در حوزه ورزش بیشترین کمک‌ها را به ورزش و جوانان شهرستان داشته‌ است، گفت: یک میلیارد تومان برای دو سالن ورزشی در روستاهای درودگاه و فاریاب از طریق نفت اخذشده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مددجویان کمیته امداد ۷۰۰ میلیون تومان و برای خوابگاه دانشجویی برازجان ۳۰۰ میلیون تومان از وزارت نفت اخذشده است.

سعادت در خصوص حضور مجدد برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: برای حضور در انتخابات هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ام، افرادی که نماینده مردم نیستند، جلسات انتخاباتی را شروع کرده‌اند و بنده هم طبق قانون می‌توانم در روستاها و شهرها با اقشار مردم دیدار داشته باشم.

نماینده مردم دشتستان در پاسخ به سؤالی مبنی بر پیگیری‌های این نماینده برای اشتغال نزدیکان خود اظهار داشت: بنده فرزندم را در یک شرکت پیمانکاری در تهران فرستاده‌ام و این مورد را انکار نمی‌کنم و از دیدگاه بنده این مورد هیچ اشکالی ندارد چراکه حق هیچ‌یک از مردم استان بوشهر را ضایع نکرده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false