تکواندوکار نونهال چغادکی مدال طلای مسابقات استانی را برگردن آویخت+تصویر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تکواندوکار نونهال چغادکی مدال طلای مسابقات استانی را برگردن آویخت+تصویر

به گزارش چغادک نیوز: پوریا گزدرازی تکواندوکار نونهال چغادکی در مسابقات قهرمانی تکواندو استان بوشهر که مردادماه در خانه تکواندو بوشهر برگزار شد توانست در وزن اول رده خردسالان مدال طلا ومجوز حضور در مسابقات کشوری مسابقات تکواندو که در شهریور ماه برکزار خواهد شد را کسب نماید.

لازم به ذکر است: پوریا گزدرازی متولد آبان ۸۷ فرزند سهراب ساکن شهر چغادکیکی از نونهالان تکواندو کار حرفه ای چغادک است که به مدت سه سال است که در این رشته فعالیت می‌کند.

وی تکواندو را از سن هفت سالگی در باشگاه ساعی بوشهر در سالن شهید صدوقی زیر نظر استاد سید مردانی مربی و داور بین المللی دارنده دان هفت شروع کرد و بعد از مدت دو سال با سخت کوشی توانست کمربند مشکی پوم ۱ را بدست آورد و در این دوسال این تکواندوکار چغادکی توانست دو مدال برنز در مسابقات استانی از آن خود نماید.

گزدرازی در بهمن ۹۷در لیگ شیراز به عنوان بازیکن تیم کسرا بوشهر با مربی گری استاد دهقانی در وزن دوم بازی کرد ودر هفته چهارم با دو بازی خوب و امتیازهای بالا توانست عنوان بهترین بازیکن هفته را ازآن خود کند او هم اکنون در لیگ خردسالان منطقه جنوب کشور به میزبانی شیراز و هفته های پایانی به میزبانی شهرضا برگزار می‌شود بازی می‌کند./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false