×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دوندگان بوشهری در مسابقات جهانی کم بینایان لهستان ۹ مدال گرفتند

به گزارش چغادک نیوز، محمدرضا ابراهیم زاده ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رقابت‌های جهانی دوومیدانی کم بینایان و نابینایان در بیدگوشج لهستان برگزار شد و شش ورزشکار بوشهر به نمایندگی از کشورمان در آن حضور داشتند.

وی با اشاره به کسب ۹ مدال توسط ورزشکاران بوشهری، اضافه کرد: آخرین روز از مسابقات جهانی دوومیدانی کم بینایان و نابینایان جهان، عذرا مهدوی کیا در ماده دو ۴۰۰ متر با کسب رکورد ۱۰.۰۷ دقیقه نشان برنز را کسب کرد. نفر اول از کشور مراکش و نفر دوم از کشور کلمبیا بودند.

رئیس هیئت دوومیدانی استان بوشهر بیان کرد: در این مسابقات، عذرا مهدوی کیا نیز پیش از نشان برنزی که دیروز در ماده ۴۰۰ متر گرفت، در ماده پرتاب نیزه کلاس T۱۳ با ثبت رکورد ۳۵ متر و ۴ سانتیمتر نشان طلا را به گردن آویخته و رکورددار آسیا و ایران شده بود.

ابراهیم زاده ادامه داد: امیر خسروانی در ماده پرش طول کلاس T۱۲، موفق شد با کسب رکورد ۷ متر و ۹ سانتیمتر به نشان طلا دست یابد و رکورد کشور را بهبود بخشید. این ورزشکار همچنین در ماده دو ۱۰۰ متر، با رکورد ۱۱.۴۱ ثانیه نشان نقره گرفت.

رئیس هیئت دو و میدانی کم بینایان و نابینایان استان بوشهر بیان کرد: علی شمشیری دیگر ملی پوش بوشهری در پرتاب دیسک با کسب رکورد ۴۳.۲۲ متر به نشان طلا و در ماده پرتاب وزنه کلاس T۱۲ با ثبت رکورد ۱۲ متر و ۴۳ سانتیمتر به نشان برنز دست یافت.

ابراهیم زاده گفت: همچنین سید حبیب حسینی در دو ۲۰۰ متر با زمان ۲۳.۹۴ ثانیه به نشان نقره رسید، ناصر حسن پور در همین ماده با زمان ۲۴.۵۶ ثانیه به نشان برنز دست یافت و سجاد نیک پرست در پرتاب نیزه با ثبت رکورد ۵۶.۸۳ متر نشان برنز گرفت.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false