×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کلاهبردار حرفه‌ای جمعه بازار جم دستگیر شد

به گزارش چغادک نیوز، سردار خلیل واعظی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: غروب ۱۶ خرداد ماه سال جاری دو نفر با مراجعه به کلانتری شهر جم مدعی شدند پس از خرید از یک فروشنده در جمعه بازار و برگشت به منزل مقادیری پول از حساب آنها برداشت شده است.

وی افزود: با افزایش شکات به هفت نفر و انتقال پرونده به پلیس آگاهی شهرستان جم، تحقیقات تخصصی و میدانی با همکاری پلیس آگاهی استان جهت شناسایی متهمی که پس از کلاهبرداری متواری شده بود در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پس از چند روز پیگیری، هویت متهم به نام صادق ساکن یکی از شهرهای استان هم‌جوار شناسایی و با اعزام کارآگاهان، وی دستگیر و به جم منتقل شد.

وی اظهار داشت: این متهم به برداشت غیر مجاز ۱۲۵ میلیون تومان از حساب بانکی شهروندان از طریق کپی برداری اطلاعات حساب بانکی کارت عابربانک اعتراف کرده است.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: حساب‌های بانکی و اموال این متهم شناسایی و اقدام قانونی در رابطه با آن انجام و متهم نیز به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در هنگام خرید، کارت بانک و رمز خود را در اختیار فروشنده قرار ندهید یادآور شد: در هنگام خریدهای روزمره حتی المقدور از کارت بانکی استفاده کنید که موجودی حساب آن کم و متناسب با خرید روزمره باشد.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false