×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۳ تیم خادمان رضوی در استان بوشهر حضور می‌یابند

به گزارش چغادک نیوز، آنیتا مظفری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرصت مناسب دهه کرامت برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ رضوی اظهار داشت: این فرهنگ در ایجاد نشاط اجتماعی باید استفاده شود.

وی اضافه کرد: باید این فرهنگ را در قالب برنامه‌های مختلف به قشر جوانان و نوجوان منتقل کنیم. برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی روی این فرهنگ غنی کار کنیم و همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم استان کاروان‌های زیر سایه خورشید است که با حضور خادمان رضوی در سطح استان برگزار می‌شود و در شهرستان‌های مختلف استان برنامه‌هایی اجرا خواهد شد.

مظفری به اهمیت بالای برنامه‌های اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی هدفمند و منسجم می‌توانیم به اهداف مد نظر در این حوزه دست یابیم و باید نهایت استفاده را از وقت در این زمینه ببریم.

وی از برگزاری برنامه‌های نشست‌های کتابخوانی و باشگاه‌های کتاب خبر داد و اظهار داشت: باید تلاش شود که زمینه استفاده بهتر و بیشتر نوجوانان و جوانان از کتاب فراهم شود.

معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اجرای برنامه‌های هنری در تابستان خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوعی نیز توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود ۳۰ هزار نفر از برنامه‌های اوقات فراغت استان بوشهر استفاده کنند. در حوزه فضای مجازی نیز برنامه‌های خوبی داریم و از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین برنامه‌ها در این ایام استفاده خواهیم کرد.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false