×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
زیرساخت‌های ورزشی ویژه بانوان در بوشهر توسعه یابد

به گزارش چغادک نیوز، ندا عبدالله‌زاده ظهر دوشنبه در نشست اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: برخی از شهروندان انتقاداتی را نسبت به سگ‌های بلاصاحب و ولگرد در سطح شهر بوشهر دارند و مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اختصاص بودجه‌ای برای ساماندهی این سگ‌ها خاطرنشان کرد: عقیم سازی سگ‌ها در فصل تابستان به سبب گرما عملی نیست و از آبان ماه عقیم سازی و پلاک گذاری این سگ‌ها آغاز شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر با تاکید بر ایجاد شرایط مناسب برای ورزش و تفریح بانوان در بوشهر بیان کرد: زیرساخت‌های ورزشی ویژه بانوان در بوشهر افزایش می‌یابد و شورا و شهرداری حمایت لازم را خواهند داشت.

وی با اشاره به رایگان کردن استفاده از پلاژ بانوان بوشهر ادامه داد: این طرح با استقبال خوبی روبرو بوده است و زمینه را برای استفاده اقشار مختلف از دریا به عنوان یک موهبت بزرگ فراهم ساخته است.

عبدالله‌زاده افزود: در راستای توسعه اشتغال در پلاژ بانوان بوشهر پیشنهاد شده است که آلاچیق‌های موجود در این پلاژ برای عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار اختصاص داده شود.

وی از برگزاری کلاس‌های ورزشی برای ایجاد شادابی و نشاط بانوان خبر داد و گفت: کلاس ورزشی ایروبیک به صورت رایگان در پلاژ بانوان بوشهر برگزار می‌شود که با استقبال خوبی روبرو بوده است.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false