×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دوره آموزشی مباحث مهدویت در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش چغادک نیوز، احمد دهباشی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فراگیری علوم دینی از کارشناسان مربوطه دارای اهمیت بسیار زیادی است و تلاش می‌شود دوره‌های مختلفی در این راستا برگزار شود.

وی با اشاره به اهمیت معرفت به امام و جایگاه امام و حقوقی که امام به گردن ما دارند تاکید کرد: وجود امام بالاترین نعمت الهی است که ما هرچقدر شناختمان از این نعمت بیشتر باشد بهتر می توانیم از این نعمت بهره مند شویم.

مدیر بنیاد مهدی موعود (عج) استان بوشهر زندگی بدون امام را زندگی بی هویتی نامید و افزود: کسانی که در زندگیشان امام وجود ندارد دچار افسردگی و پوچی می شوند و همین برای عذاب دنیائی آنان کفایت می کند.

وی افزود: آنانی که زندگی خود را امام محور قرار داده اند از زندگی با همه مشکلاتش لذت می برند چرا که آنان در پرتو تعالیم سبک زندگی مهدوی مشکلات زندگی را به بهترین وجه مدیریت کرده و مشکلات را تبدیل به فرصتی برای لذت بردن از زندگی می کنند، که برای این مهم کسب معارف مهدوی لازم و ضروری است.

دهباشی با بیان ضرورت فراگیری علوم دینی از کارشناسان مربوطه اذعان داشت: برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و یا انحرافات احتمالی، علاقمندان بایستی به مراکز معتبر برای آشنائی با امام خود مراجعه کنند و بنیاد فرهنگی مهدی موعود که در سطح استان و کشور با هدایت عالمان دینی به این مهم اهتمام می ورزند بهترین محل رجوع عاشقان اهل بیت است.

وی اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این دوره می‌توانند برای ثبت نام به مرکز تخصصی مهدویت استان بوشهر مراجعه کنند.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false