×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فرمایش امام خامنه ای تکلیف جمنا در بوشهر را روشن کرد

به گزارش چغادک نیوز؛ علیرضا تقوی نیا از فعالان سیاسی نو اصولگرای استان بوشهر در یادداشتی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص جوان شدن ساختار مدیریتی کشور نوشت: سخنان امام خامنه ای تکلیف را بر ولایتمداران تمام کردند و دیگر بهانه ای جهت عدم اعتماد به جوانان وجود ندارد.

ساختار جمنا در استان بوشهر باید توصیه های رهبری را سرلوحه خود قرار داده و برای حوزه های ۴ گانه استان بوشهر کاندیداهایی که به لحاظ سنی جوان هستند را جهت کاندیداتوری معرفی کند.

معظم له لزوم کادرسازی مدیریتی و سپردن امور به جوانان انقلابی را بارها مورد اشاره قرار داده است اما متاسفانه هنوز عده ای به دنبال ۶۰ ساله ها جهت مناصب مدیریتی و کاندیداتوری مجلس در استان بوشهر هستند.

جمنا باید نشان دهد از آسیب انحصارگری و فردسالاری به دور است، تکلیف طیف های دیگر  سیاسی نیز  روشن است اما نیروهای انقلابی که مدعی پیروی تام از ولایت هستند نباید کاری می کردند که رهبری مجبور شود پس تاکیدات بسیار بر جوانگرایی و دیدن کم توجهی ها اینبار مستقیما ورود کرده و مصادیق سنی مدنظرشان را جهت در دست گرفتن مناصب سیاسی بیان کنند.

امیدوارم جبهه مردمی نیروهای انقلاب با تصمیم صحیح و کنار گذاردن منابع اختلاف و با تاسی به بیانات امام خامنه ای در ۴ حوزه انتخابیه نیروهای توانمند و جوانان شایسته را جهت تصدی سمت نمایندگی مجلس معرفی کند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false