×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پیام مدیر مدرسه طوبی چغادک خطاب به مدیر اموزش پرورش شهرستان بوشهر

به گزارش چغادک نیو در این پیام آمده است:

جناب آقای رواندوست مدیر محترم اداره آموزش پرورش شهرستان بوشهر

سپاس واژه ی کوچکی ست…..

چه آرام بر منبر سخن تکیه می زنی تا شهابِ ثاقبِ سخن را به سمت اهریمن سکون وپستی و رخوت نشانه کنی ، جواهر کلامت را بر سطحی از تاریکی پاشاندی تا معرفت بگسترانی و رنگ  رنگ بهار را هدیه کنی

تو بهار مکرری که با حضور حیات بخش خویش زمستان نادانی را پایان میدهی . به سخن که می ایستی پنجره ای از امید می گشایی. دغدغه ات همیشه این است که حیات بشر، بر مدار ارزش ها و کرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا، مکتب و دین همت اساسی آدمی باشد و هیچ بیگانه ای را مجال تجاوز به فرهنگ و ارزشهای دینی و میهنی فراهم نگردد .

وقتی کشتی عمر انسانی از مسیر مدرسه عبور می کند، دستان تو لبریز از فانوس می شودواز امواج سهمگین ایام، عبورش می دهی و چون نسیمی که کشتی را به سمت ساحل سعادت و خجستگی هدایت می کند بر بلند ای کلمه می ایستی و «دیدارآشنا» را مژده اش میدهی .

در عظمت یاد تو چه یادکردی عزیزتر و آسمانی تر از این دُر گرانقدر که از منبع فیض کلام، پیامبر مهر و رحمت و ارشاد، خلاصه دل و جان عالم، مقصد آفرینش و مقصود گیتی گردون، اول انبیا در رتبت و آخر ایشان در رسالت، محمد مصطفی (ص) فرو تراویده بدینوسیله اززحمات و تلاشهای خالصانه شما در انجام مطلوب وظیفه سنگین خویش در سنگر تعلیم و تربیت صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم  امید است پیوسته موفق و پیروز باشید .

از طرف مدیر و همکاران دبیرستان طوبی چغادک

false
true
false
true
  1. ناشناس

    سلام بر مدیرت محترم اموزش وپرورش شهرستان بوسشهر با احترم فراوان به عنوان شهروندی دردمند از حضرت عالی تقاضا نمایم باتوجه به جمیت دانش امزو زی شهر چغادک مدرسه دخترانه حضرت معصومه س به دو قسمت تقسیم نمایید ی زیرا قسمت شرقی شهر تا مدرسه فاصل زیا د است در حدی جناب ا مدیر که به همین دو علت بعضا= دخترانه ای هستن که از تحصیل باز مانده اند و ترک تحصل کردهاند مستد عی است فکری کننید در این موضوع توفیق شما از خداوند خواستاریم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false