مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان بوشهر معرفی شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان بوشهر معرفی شد

به گزارش چغادک نیوز: با توجه به اینکه به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم طی حکمی از سوی هیئت مدیره مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی نورالله آذرخش خو به عنوان مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی در استان بوشهر معرفی شد.

این مجمع از سال ۱۳۹۴ توسط جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و روحانیون مبارز و انقلابی جهت فعالیت در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و … در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری راه اندازی شده است .

هم اکنون دفتر مرکزی این مجمع در استان قم واقع می باشد و استان بوشهر نیز ششمین استان می باشد که این مجمع در آن راه اندازی شده است.

در این حکم آمده است:

برادر گرامی نورالله آذرخش خو

بدین وسیله جناب عالی که از افراد متدین، انقلابی و ولایی هستند با این حکم به عنوان مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی در استان بوشهر به مدت ۶ ماه از تاریخ ۹۸/۳/۱منصوب می شوید. امید است با توجه به اهداف و راهبردهای مجمع براساس منویات مقام معظم رهبری در هدایت، نظارت و هماهنگی مسئولین استانی و شهرستانی تابعه سعی و تلاش لازم به عمل آورید.

مهمترین اهداف کلی این مجمع در سطح کشور به شرح زیر است:

۱_ اهتمام در احیاء و توسعه آداب و سنن اسلامی با الهام از آیات قرآن و روایات؛ الگوگیری و الگو دهی از سنت پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهلبیت(ع)، اهتمام در احیاء و توسعه فرهنگ ضد استکباری دین مبین اسلام در نظام جمهوری اسلامی و کشورهای جهان اسلام.

۲_ انتقاد و اعتراض به افراد تضعیف کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی که موضع گیری و تلاش های آنها منجر به نفوذ فرهنگی و سیاسی استکبار جهانی و ایادی آنان در نظام اسلامی می شود.

۳_ نشر و تبلیغ منویات فرامین و مطالبات ولی فقیه به روش های مختلف به ویژه در مبارزه با نفوذ فرهنگی و سیاسی استکبار جهانی.

۴_ حمایت از مجاهدتها و اقدامات اسلامی و انقلابی مسئولین نظام و پیروان ولی فقیه در پیاده سازی احکام و شریعت دین مبین اسلام به ویژه در مبارزه با نفوذ فرهنگی و سیاسی استکبار جهانی و ایادی آنان.

/انتهای پیام

false
true
false
true
  1. محمد علیزاده

    و من الله التوفیق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false