×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
شاهین با ۲ گل آریا خورموج را بدرقه کرد+تصویر

به گزارش چغادک نیوز: درهفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر، شاهین چغادک در ورزشگاه شهدای این شهر میزبان تیم آریا خورموج بود که پس از نود دقیقه توانست با نتیجه ۲ بر ۱ با گلهای امید آژینه و حسین خلیلی این تیم را با شکست مواجه نماید.

شاهین در بازی پایانی و در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر در زمین شماره ۲ورزشگاه شهید بهشتی به مصاف  تیم فوتبال سپاهان بوشهر خواهد رفت.

هم اکنون شاهین بندر عامری، سپاهان بوشهر و پرسپولیس دیلم در رده اول تا سوم جدول این رقابتها قرار دارد و شاهین چغادک نیز با ۲۱ بازی، ۷برد، ۹ مساوی، ۵ باخت، ۲۷ گل زده، ۲۳ گل خورده و ۳۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

لازم به ذکر است؛ در حالی که بارش باران در ساعت ۱۱ ظهر فروکش کرده بود و زمان برگزاری این رقابت ساعت ۱۴ اعلام شده بود، تلاش جهت خارج کردن آب باران در زمان برگزاری مسابقه آغاز شده واین امر باعث بوجود آمدن تاخیر ۲۰ دقیقه ای این مسابقه شده است و در حالی که این زمین شرایط برگزاری مسابقه را نداشت و زمزمه هایی مبنی بر برگزاری آن در شهر بوشهر می رفت، با اصرار مربیان و مسئولین، در چغادک برگزار شد.

همچنین از حاشیه های این مسابقه می توان به توزیع کارت هدیه ۵۰ هزارتومانی با عنوان کمک مسئول ورزش و جوانان بخش مرکزی شهرستان بوشهر به بازیکنان تیم فوتبال شاهین چغادک اشاره کرد./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false