×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
موسسات قرآنی استان تجهیز می شوند

به گزارش چغادک نیوز: نشست هیئت رئیسه اتحادیه موسسات و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت استان با مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ۲۶ دی ۹۶ در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت های اعضای موسسات و تشکل های قرآن و عترت استان به‌عنوان خادمین قرآنی در سخنانی با بیان این که همه دستگاه ها در توسعه فرهنگ قرآنی استان نقش دارند بر لزوم تمرکز فعالیت های قرآنی در مناطق محروم تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر لزوم توسعه و تجهیز موسسات قرآنی استان افزود: تلاش ما بر این است که از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان ها اعتبارات مناسب جهت توسعه و تجهیز موسسات قرآنی جذب شده و در اختیار اتحادیه قرار گیرد.

در ابتدای این نشست ابراهیم مرادی مدیرعامل اتحادیه و علی میرشکاری رئیس هیئت مدیره اتحادیه مدغم استان به ارائه گزارشی از روند فعالیت های این اتحادیه و مسائل و مشکلات آن پرداختند.

در بخش دیگری از این نشست عبدالحسین ناصری، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر بر لزوم تقویت بنیه علمی و مهارتی موسسات استان و آشنایی کلیه موسسات با سیاست های فعالیت های ابلاغی مرکز تاکید کرد./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false