×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
سوارکار چغادکی مقام دوم  کورس اسب دوانی زمسانه دیلم را کسب کرد

به گزارش چغادک نیوز: در راستای اجرای طرح امید اجتماعی و ایجاد شور، نشاط و شادابی در جامعه مسابقات اسب سواری برای نخستین بار صبح امروز  با حضور​ گسترده علاقه‌مندان  در بندر دیلم برگزار شد.

بخشدار ​مرکزی دیلم با اشاره به برگزاری کورس سوارکاری زمستانه در این شهر ساحلی اظهار داشت: کورس سوارکاری زمستانه برای نخستین بار با حضور ۱۹ سوارکار در شهرستان دیلم برگزار شد.

محمدباقر گله‌گیر حضور پرشور خانواده‌ها را از نکات مثبت کورس سوارکاری زمستانه در این شهر ساحلی دانست و تصریح کرد: در راستای اجرای طرح امید اجتماعی و ایجاد شور، نشاط و شادی در جامعه این مسابقات با حضور​ گسترده علاقه‌مندان برگزار شد.

وی با قدردانی از همکاری معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیلم و به‌ویژه شورا و دهیاری روستای بنه‌خاطر شهرستان دیلم افزود: این مسابقات با حضور چابک‌سوارانی از شهرستان‌های گناوه، بوشهر، چغادک، استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان برگزار شد.

گله‌گیر تاکید کرد : ​اقدامات اولیه برای ثبت هیئت و باشگاه اسب‌دوانی در شهر دیلم  توسط اداره مربوطه انجام و با آموزش‌های تخصصی شاهد ارتقا سوارکاران این رشته ورزشی درشهرستان دیلم باشیم​.

در این کورس زمستانی در گروه اول محمد انگالی، عبدالله خدری و محمدرضا بایوش  اول تا سوم شدند و  در گروه دوم  ایمان طوفانی از دیلم، محسن صالح‌زاده از چغادک و بنیامین تافته از گناوه عنوان نخست تا سوم را کسب کردند.

در گروه سوم  مسابقات اسب دوانی زمستانه در دیلم ایمان طوفانی از دیلم قهرمان شد و محسن صالح زاده  از چغادک و امید شنبه از گناوه عناوین دوم و سوم را بدست آورند.

در مسابقات اسب دوانی زمستانه در دیلم  به نفرات اول تا سوم ​لوح سپاس، جام قهرمانی و هدیه نقدی توسط مسولان اهدا شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false