کارگروه تولید محتوای رسانه ای در بوشهر برگزار شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کارگروه تولید محتوای رسانه ای در بوشهر برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز: با حضور مدیرکل، معاونین، و سایر اعضا، کارگروه تولید محتوای رسانه ای با رویکرد دینی ۲۶ دی ۹۶ در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این جلسه در سخنانی توجه به زیرساخت ها و ابزار ارتباطی در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری، ساماندهی مجامع وابسته و برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه اقشار تاثیرگذار را از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر در راستای ارتقاء تولید محتوای مذهبی عنوان کرد.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود استخراج و گردآوری محتوا از طریق سایت تبیان و تشکل های میان تخصصی، ایجاد فضای رقابتی در راستای تولید محتوای دینی و برگزاری جشنواره ها مختلف و همچنین افزایش تعامل با صدا و سیما در راستای تبیین محتوای مذهبی را از دیگر سیاست‌های سازمان عنوان کرد.
در بخش دیگری از این نشست حجت‌الاسلام سید علی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان در سخنانی رسالت سازمان نهادهای مذهبی را ایجاد فضای مجازی با محتوای مناسب بر مبنای احیای اندیشه های اسلامی عنوان کرد.
محمد شهبازی، دبیر کارگروه تولید محتوای رسانه ای با رویکردهای دینی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارشی از پیگیری مصوبات جلسات قبل بر لزوم ورود جدی به فضای مجازی به‌عنوان حوزه تاثیر گذار در تعاملات اجتماعی در راستای ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی تاکید کرد.

در این نشست حجج اسلام نعمت الله عظیمی فرد رئیس اعزام مبلغ و سیدجلال سعیدی، کارشناس امور دفاتر، حسین ادیبی، کارشناس تشکل ها، عبدالله رئیسی کارشناس پژوهش و اموزش، محمودرضا قائم پور مسئول حراست، مقصود غلامی کارشناس روابط عمومی و مصطفی اسماعیلی، کارشناس قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false