×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
حق‌السکوت ترامپ به ۱۰۰ زن برای جلوگیری از افشاگری‌های جنسی

به گزارش چغادک نیوز:  «استیو بانون»، استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید ادعا کرده وکلای «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در دوران رقابت‌های انتخاباتی به یکصد زن که او با آنها رابطه جنسی داشته، حق السکوت پرداخت کرده‌اند.

اظهارات «بانون» در کتاب «آتش و خشم در کاخ سفید»، نوشته «مایکل وولف» که این روزها در آمریکا سر و صدای زیادی به پا کرده و با واکنش‌های تند ترامپ همراه شده منتشر شده‌اند.

این خبر را دیلی‌میل روز یکشنبه بعد از آن گزارش داده که روز گذشته (شنبه) وال‌استریت‌ژورنال فاش کرده بود قبل از انتخابات، یکی از وکلای ترامپ به یک هنرپیشه سابق فیلم‌های مستهجن به نام «استفانی کلیفورد» ۱۳۰ هزار دلار حق السکوت پرداخت کرده بود؛ استفانی کلیفورد در قبال دریافت این مبلغ تعهد کرده بود از گفت‌وگو در مورد ارتباط جنسی خود با دونالد ترامپ خودداری کند.

«بانون» در کتاب «آتش و خشم» مدعی شده «کلیفورد» تنها کسی نبوده که این حق‌السکوت را دریافت کرده است. به گفته «بانون»، ترامپ در جریان رقابت‌های انتخاباتی، و زمانی که ماجرای روابط جنسی او به چالشی دردسرساز تبدیل شده بود، به دست‌کم ۱۰۰ زن رشوه داده بود تا از افشاگری علیه او خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false