×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اتمام پروژه میدان به سمت گلزار شهداء هیچ ربطی به پیگیری شورای فعلی نداشته است+ سند

علی حسینی در گفتگو با چغادک نیوز پیرامون پروژه بهسازی خروجی چغادک به سمت اهرم حد فاصل میدان بقیه الله چغادک به سمت گلزار شهداء گفت: این پروژه بر اساس پیمانی ما بین اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهرو شرکت شایان گستر شیخیان در تاریخ ۱۹/۷/۹۳ به مبلغ اولیه ۱۷ میلیارد و یکصد و سی چهار میلیون و چهار صد و نود و شش هزار و پانصد و سی هشت ریال بطول ۱۱۰۰ متر منعقد شده است .

عضو شورای اسلامی شهر چغادک با بیان اینکه این پروژه در شواری قبل حدود ۸۰ درصد پیشرفت داشته است، در خصوص علت توقف آن اظهار کرد: بر اساس درخواست شهردار وقت مبنی بر احداث کانال دفع آبهای سطحی در طول مسیر پروژه  توسط اداره کل راه و شهرسازی که از تعهدات این اداره نبوده و جزو وظایف شهرداری می باشد، شهردار از احداث کانال خودداری کرد و باعث متوقف شدن پروژه شد.

وی با اشاره به اینکه کل اعتباراین پروژه ملی و استانی بوده است و افرادی که هم اکنون در جایگاه مدیریتی می باشند بدلیل حمایت از شهردار باعث متوقف مانده آن شدند، عنوان کرد: با توجه به اینکه شورای قبل مبلغ ۸ میلیارد ریال را جهت احداث کانال این پروژه در بودجه سال ۹۵ شهرداری منظور کرده بود ولی متاسفانه توسط شهردار وقت هیچ اقدامی صورت نگرفت.

این عضو شورای شهر چغادک خاطر نشان کرد: اعتباری معادل ۸ میلیارد ریال که توسط کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی در مدت معینی پیرامون اجرای فاز دوم طرح در ضلع شمالی این محور اختصاص داده شده بود به دلیل توقف پروژه و با کارشکنی های صورت گرفته تحقق نیافت و در حال حاضر بدون احداث کانال دفع آبهای سطحی و اجرای فاز دوم، این پروژه با روکش آسفالت انجام گرفت و آماده بهره برداری می باشد.

وی اظهار کرد:  در شورای کنونی و در زمان سرپرستی شهرداری بنده پیشنهاد احداث کانال دفع آبهای سطحی  این پروژه را دادم که مورد موافقت قرار گرفت و مصوبه ای در همین راستا صادر شد که متاسفانه به دلایلی دیگر نتیجه ای حاصل نشد و آن همه کم لطفیها را به خدای سبحان واگذار می کنیم.

علی حسینی با اعلام اینکه اتمام این کار حاصل پیگیری و همکاری همکارانم در شورای چهارم بوده است که این فرصت را به بنده دادند، بیان کرد: این پروژه به همت و همراهی حجت الاسلام پورفاطمی نماینده وقت مردم شریف دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از طریق رایزنی در وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت می باشد که توسط اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در حال اجرا بوده است.

رئیس دوره چهارم شورای اسلامی شهر چغادک اضافه کرد:  این پروژه هیچ ربطی به اعتبارات شهرداری و پیگیری شورای فعلی نداشته و می بایست توسط این اداره کل انجام می شده است؛  که در این راستا لازم می دانم از این نماینده محبوب و مردمی  و مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهرتشکر و قدردانی نمایم.

وی عنوان کرد: پیشنهاد می نمایم جهت احداث فاز دوم این پروژه در ضلع شمالی جاده فعلی که بر اساس نقشه طرح جامع که از میدان تا سیل بند باید به عرض ۴۵ متر احداث شود، شورای کنونی موضوع را در دستور کار قرار داده و جهت اتمام نهایی آن اقدامات لازم را انجام دهند./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false