×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
طرح ساماندهی گلزار شهدای شهر چغادک هرچه سریعتر در دستور کار قرار گیرد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر؛  مریم قربانی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان بوشهر ، ضمن توصیف جایگاه اخروی شهیدان تصریح کرد: شهدا کسانی بودند که در اوج مردانگی و گذشت، تمام داشته‌هایشان را برای حفظ و حراست از خاک ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشته اند و تکریم و تعظیم شهیدان گام بلندی در راستای احیای ارزش‌های مکتب توحید و عدالت است.

وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، خاطرنشان کرد: تلاش در راستای ترویج روحیه ایثار و شهادت و حرکت در مسیر اهداف شهدا و انتقال آن به نسل های آینده وظیفه بزرگی بر گردن تمام مسئولین و مردم شهیدپرور ایران اسلامی است.

قربانی افزود: امیدواریم به یاری حق تعالی با تکمیل پروژه های ساماندهی و اقدامات فرهنگی در این حوزه بتوانیم یاد و خاطره شهدای عزیز را بیش از پیش گرامی بداریم، چرا که پاسداشت ایثار و جانفشانی شهدای گرانقدر ضروری بوده و باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

ایشان همچنین از بنیاد شهید شهرستان خواست تا طرح ساماندهی گلزار شهدای شهر چغادک را هرچه سریعتر در دستور کار قرار دهند.

در این نشست مقرر گردید تمثال شهدای روستاهای شهرستان که توسط بنیاد شهید شهرستان ساخته شده ، تا دوم بهمن سال جاری به دهیاری هر روستا تحویل گردد./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false