×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اسکله قایقرانی در دهکده گردشگردی بوشهر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش چغادک نیوز:  مهدی زارعی در نشست بررسی  فعالیت‌های قایقرانی بوشهر با اشاره به اینکه ورزشکاران قایقران بوشهری دارای توانمندی بالایی در رشته‌های مختلف قایقرانی هستند اظهار داشت: این ورزشکاران که بیشتر آنان اعضای تیم ملی قایقرانی هستند نقش مهمی در کسب مدال‌های جهانی و آسیایی دارند.

وی، از راه اندازی اسکله قایقرانی باشگاه میداف در دهکده گردشگردی بوشهر خبرداد و  گفت: این اسکله با مساحت۲۴۰ متر مربع فضای سرپوشیده و ۷۰۰ متر مربع فضای رو باز، داری فضای جانبه ای سرویس بهداشتی،و رختکن ، اتاق مربیان در حال احداث می باشد.

رئیس هیئت قایقرانی استان بوشهر  با اشاره به اینکه این طرح در دهه فجر امسال تکمیل و مورد بهره برداری قرار  می‌گیرد  بیان کرد: در فاز دوم این طرح نیز سالن بدنسازی و خوابگاه ورزشکاران پیش بینی شده است.

زارعی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ایجاد اسکله قایقرانی بوشهر با مشارکت بخش خصوصی در دهکده دریایی و گردشگری بوشهر خاطر نشان کرد: برای تکمیل این طرح بیش ۳۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی خواستار حمایت مسئولان برای حمایت از رشته قایقرانی استان بوشهر شد و گفت: با توجه به قابلیت این استان در رشته‌های ورزشی دریایی و آبی به ویژه قایقرانی زیرساخت‌های این رشته در استان  توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false