شفر: همه می‌خواهند استقلال را ببرند/ ظاهرا برانکو رئیس جدید کمیته انضباطی است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شفر: همه می‌خواهند استقلال را ببرند/ ظاهرا برانکو رئیس جدید کمیته انضباطی است

به گزارش چغادک نیوز:  وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار فردای استقلال مقابل سایپا گفت: بابت تاخیرم عذرخواهی می‌کنم. دستیار جدید ما اضافه شده و مدیرعامل هم در تمرین حضور یافت و به همین خاطر تاخیر داشتیم. دفعه بعد ۲۰ دقیقه زودتر می‌آیم. خوشحالم میگوئیل دستیار جدیدم به ایران آمده است. او دستیار من در تیم ملی جامائیکا در کوپا آمریکا و جام طلایی بوده است.

وی افزود: فردا بازی راحتی نداریم و این دیدار برای ما سخت است. همه تیم‌ها می‌خواهند برابر ما برنده باشند. هر تیمی که برابر ما قرار می‌گیرد می‌خواهد اولین تیمی باشد که به ما گل بزند. به بازیکنان گفته‌ام این موضوع طبیعی است و باید به همه تیم‌ها احترام بگذاریم. نمی‌خواهم هیچ بازیکنی با غرور به میدان بیاید و با غرور بازی و بخواهد برای هواداران و رسانه‌ها خودنمایی کند. سایپا تیم قدرتمندی است و از آمادگی خوبی برخوردار است. آنها تیم خوبی دارند و محکم بازی می‌کنند.

شفر خاطرنشان کرد: باید همانند بازی خانگی آخرمان با صبر، حوصله و با تکنیک بازی کنیم و در ذهنمان به دنبال پیروزی باشیم.

به دلیل تاخیر ۳۰ دقیقه‌ای شفر در کنفرانس خبری خبرنگاران حاضر در سازمان لیگ تصمیم گرفتند سوالی از سرمربی آلمانی استقلال نپرسند.

همچنین شفر پس از نشست و در جمع خبرنگاران در حالی که خودمانی با آنها حرف می‌زد، با نشان دادن عکس برانکو ایوانکویچ گفت: شغل او چیست؟! ظاهرا این آقا (برانکو) رییس جدید کمیته انضباطی است! آنقدر مسئله جپارف را بزرگ کردند و مرتب خطای او را پخش کردند که این بازیکن محروم شود. آیا برانکو درباره تکل وحید امیری که روی ساق بازیکن نفت رفت، حرفی زد؟
او همچنین درباره هل دادن برانکو که در برنامه ۹۰ آن را نمایش دادن صحنه هل دادن بازیکن نفت تلقی کردند نیز گفت: آیا درست است که بازیکن من با مشت به صورت داور برند و به او بگوید می‌خواستم صحنه را نشان بدهم؟

منبع: نود

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false