×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۰۵ میلیارد ریال برای متهمان پرونده‌های قاچاق استان بوشهر جریمه صادر شد

به گزارش چغادک نیوز: زهرا افضلی‌نیا ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تعزیزات حکومتی شهرستان دیلم با بیان اینکه این شهرستان از موقعیت ویژه‌ای در عرصه اشتغال و معیشت برخوردار است اظهار داشت: تسریع در ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران، اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و  معیشتی مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی، با اشاره به نقش مهم تعزیرات حکومتی در حمایت از تولید و اشتغال افزود: برخورد قاطع و قضایی بر برهم‌زدگان  وضعیت اقتصادی جامعه  به ویژه قاچاق کالا، دلگرمی برای تولیدکنندگان داخلی و طرح‌های اشتغال‌زایی است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بوشهرمبارزه بی امان با قاچاق کالا برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال را از اولویت این اداره دانست و تاکید کرد: با توجه به اینکه قاچاق کالا ضربات مهمی به اقتصاد و حوزه اشتغال وارد می‌کند  برخورد با  قاچاقچیان،در دستور ویژه تعزیرات حکومتی قرار دارد.

افضلی‌نیا از رسیدگی به شش‌هزار ۱۳۶ پرونده قاچاق در ۹ ماه امسال در این استان خبر داد و گفت: با مختومه شدن  این پرونده‌های قاچاق ۱۰۵ میلیارد ریال برای متهمان جریمه صادر شد.

وی با اشاره به تشکیل بیش از شش‌هزار ۲۰۷ پرونده در ۹ ماه امسال بیان کرد: برخورد با هرگونه تخلفات اقتصادی و صنفی از اقدامات اساسی اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با تقدیر از فرماندار دیلم گفت: با افزایش نیروی انسانی و حضور دائمی رئیس اداره تابعه این مدیریت در دیلم، خدمت رسانی به مردم افزایش می‌یابد.

فرماندار دیلم نیز با قدردانی از استقرار نمایندگی اداره کل تعزیرات حکومتی در دیلم افزود: یکی ازمطالبه‌های همیشگی و به حق مردم به‌ویژه درفضاهای اجتماعی نبود رئیس دائم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دیلم بود که این مشکل برطرف شد.

حسن اسماعیلی با بیان اینکه مدیران کل دستگاه‌‌های اجرایی استان بوشهر تنها تعلق به شهرستان بوشهر ندارند تاکید کرد: مدیران استانی، باید برای برطرف کردن موانع و بررسی مسایل و مشکلات حوزه مدیریتی خود به شهرستان‌ها سرکشی کنند.

وی، با تقدیر از تلاش نیروی انتظامی در زمینه حفظ امنیت تاکید کرد: نیروی انتظامی در زمینه کشف کالای قاچاق و ممنوعه از مبادی ایست و بازرسی شهید موسوی که مربوط به مردم این شهرستان نبوده دقت لازم را انجام می‌دهد.

فرماندار دیلم با تاکید بر این نکته که معیشت مردم بندر دیلم با دریا و فعالیت تجاری گره خورده است اظهارکرد: معیشت مردم این شهرستان از دیرباز وابسته به دریا و دریانوردی بوده و در صورت هرگونه مشکل در امر صادرات و واردات از گمرک، اقتصاد منطقه متلاشی می‌شود.

در این آیین علی‌داد سوادکوهی به عنوان سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان دیلم معرفی و از تلاش علی گشتاسبی‌نیا سرپرست سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false