×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
انگیزه زیادی برای برد مقابل صنعت نفت آبادان داریم

به گزارش چغادک نیوز: مجتبی لطفی امروز اظهار کرد: بازی هفته گذشته با سپاهان به دلیل محرومیت از دست داده بودم و انگیزه‌ام برای بازی امروز زیاد است و امیدواریم با تلاش همه بازیکنان دست پر از آبادان راهی جم بشویم.

وی ادامه داد: دو تیم صنعت نفت و پارس‌جنوبی تیم‌هایی هستند که برای برد پا به این دیدار می‌گذارند و همین موضوع سبب می‌شود دیدار با صنعت نفت دیداری حساس باشد. با توجه به این که چند هفته‌ای است نتایج خوبی نگرفته‌ایم قطعا به دنبال این هستیم تا با انگیزه بالا برابر صنعت نفت قرار گیریم تا با پزوزی در این میدان به روزهای خوب خود برگردیم.

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان این که امیدوار است با یک بازی جوانمردانه هر سه امتیاز این مسابقه را کسب کند، تصریح کرد: بازیکنان پارس جنوبی با آمادگی بالایی راهی این دیدار می‌شوند و ما یک تیم هستیم و مهم موفقیت تیم فوتبال پارس جنوبی است و همه بازیکنان و کادر فنی برای پیروزی تلاش می‌کنند.

لطفی در خصوص هواداران پارس جنوبی گفت: هواداران ما یکی از بی‌نظیر و پرشورترین هواداران لیگ برتر هستند و در تمامی بازی‌های بیرون از خانه هم همراه با تیم بوده‌اند و پارس جنوبی را هیچگاه تنها نگذاشته‌اند.

منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false