×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مسکن ۴۴ واحدی جوانان خورموج قبل از تیرماه ۹۷ به متقاضیان واگذار می‌شود

به گزارش چغادک نیوز:  سید کمال‌الدین شهریاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دشتی با تاکید بر تسریع در تکمیل مسکن جوانان خورموج از پرداخت و افزایش تسهیلات اعتباری بانکی خبرداد و اظهار داشت: برای تسریع در تکمیل طرح ۴۴ واحدی بنیاد مسکن خورموج   ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی  اختصاص یافت.

وی با اشاره به خارج شدن طرح ۴۴ واحدی بنیاد مسکن در شهر خورموج از بلاتکلیفی بیان کرد: طرح ۴۴ واحدی مسکن جوانان در شهر خورموج مدتی بود که به سبب پرداخت نشدن تسهیلات بانک مسکن بلاتکلیف مانده بود که با پرداخت تسهیلات جدید تعیین تکلیف شد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، برآورد ساخت هر واحد مسکونی جوانان شهر خورموج  را  ۹۰ میلیون تومان دانست و خاطر نشان کرد: هر متقاضی سهم آورده خود را به میزان ۵۰ میلیون تومان  تعیین و مقرر شد که ۴۰ میلیون تومان باقیمانده بانک مسکن در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت کند.

وی، با اشاره به اینکه بانک مسکن به سبب کمبود اعتبار، تاکنون تسهیلاتی به  طرح مسکن جوانان خورموج اختصاص نداده بود تصریح کرد: به دنبال درخواست مکرر متقاضیان این طرح و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، پیگیری‌های لازم صورت گرفت و خوشبختانه قسط نخست این تسهیلات به‌حساب بنیاد مسکن شهرستان دشتی واریز شد.

شهریاری،کل اعتبار طرح مسکن  جوانان ۴۴ واحدی خورموج را  ۳۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیارد ریال دانست و افزود: برای تکمیل این واحدهای مسکونی ۲۲ میلیارد ریال با سهم آورده متقاضیان و ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با تسهیلات بانک مسکن تأمین اعتبار می‌شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با اشاره به افزایش تسهیلات اعتباری مسکن جوانان خورموج گفت: با تکمیل سهم آورده، طرح ۴۴ واحدی مسکن جوانان شهر خورموج تا قبل از تیرماه ۹۷ به متقاضیان واگذار می‌شود.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false