×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
صندوق رای جای اعتراض به مسئولین است؛ نه کف خیابان

به گزارش چغادک نیوز : مهدی هنردیده در یادداشتی نوشت: عده ای منافق در جمع مردم وارد شده و به اسم گرانی شعارهایی علیه دین، ولایت و نظام می دهند، این صحیح نیست، نقد باید منصفانه باشد، نباید هرکس هر حرفی به دهانش آمد علیه مسئولین بزند، نقد همراه با فحاشی و تهمت زدن مطرود است.

در جنگ نرم دشمن ، از بنگاه‌های خبرپراکنی و رسانه‌های گروهی و جمعی باید حذر کرد و با شنیدن یک خبر یا انتشار یک مقاله و یا یک مطلب نباید تحت تأثیر قرار گرفت و ناسنجیده وارد کار زار و موضع گیری شد.

جای اعتراض به مسئولین صندوقِ رأی در زمان انتخابات است ، نه در کف خیابان

مردم باید در رای دادن دقت کنند تا بعد پشیمانی به بار نیاورد. باید بیندیشیم وقتی به فردی برای جایگاه خطیری رأی می‌دهیم، آیا تصمیم ما بر اساس مشورت و کار کارشناسی است یا خیر . باید مراقب باشیم که عده ای گرانی را دستاویز ضربه زدن به رهبر، نظام و دین قرار ندهند.

بستر اشتغال زایی از منابع موجود کشور را در اختیار مردم قرار دهیم ، تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی پیاده کردن اقتصاد مقاومتی است اما عده ای به گونه ای عمل می کنند که نارضایتی ایجاد کرده و مردم را عصبانی کنند.طبق اخبار منتشر شده بر اساس آمار گمرک از تجارت خارجی ۸ ماهه امسال در این مدت بیش از ۳ هزار و ۷۵ تن فراورده های غذایی برای سگ و گربه واردات داشته ایم . بر این اساس ۵ میلیون و ۸۹۶ هزار و ۷۸۹ دلار ارز از کشور خارج شده است.

برخی که یا نادان و یا نفوذی دشمنند، مامور به ناراضی تراشی هستند، برخی دیگر از ضد انقلاب های فراری در حال تحریک برای آسیب رساندن به مردم و نظام هستند.

جریان فتنه و نفاق همواره در کمین است اهداف این جریان واضح است، باید بدانیم فتنه تمام نشده و پیچیده تر شده است.و هرکس راه خود را از انقلاب اسلامی، امام و شهدا و رهبری جدا کرد و ساز مخالف زد، باید از او برائت جست، ممکن است، این افراد شعارهای جذاب و شعار عدالت، آزادی و مبارزه با ظلم دهند، اما باید دید این شعارها را چه کسی و در چه زمانی و با چه نیتی سر داده است.

مهدی هنردیده

عضو شورای حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false