عملیات اجرایی پایانه لجستیک حمل و نقل بار در چغادک با اعتبار ۱۵۰ میلیارد آغاز شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
عملیات اجرایی پایانه لجستیک حمل و نقل بار در چغادک با اعتبار ۱۵۰ میلیارد آغاز شد

به گزارش چغادک نیوز: عبدالکریم گراوند در مراسم آغاز عملیات اجرایی پایانه لجستیک حمل و نقل بار در چغادک گفت: در یک استان ساحلی که بنادر زیادی هم در آن فعالیت دارند، خلا پایانه حمل بار احساس می شد و نبود زیرساخت پایانه لجستیک از مشکلات این استان بود.

وی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای پروژه یاد شده تصریح کرد: نقش اجرای پروژه پایانه لجستیک حمل و نقل و بار در توسعه و آسایش مردم بوشهر بی بدیل است به همین منظور بعد از انجام کلنگ زنی پایانه حمل بار، بلافاصله عملیات اجرایی باید آغاز شود و اجرای پروژه به خاطر امور اداری نباید به تاخیر بیفتد و اداره کل راه و شهرسازی هم فرایندهای واگذاری زمین مربوط به این پروژه را تسهیل کنند تا پروژه مذکور زودتر تکمیل شود.

گراوند با بیان اینکه در نظر گرفتن افق آینده توسعه بوشهر یکی از مزایای این طرح است، افزود: اداره کل راه و شهرسازی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط به طرح، تاخیری در اجرای پروژه ایجاد نکرده و نهایت همکاری با بخش خصوصی برای تکمیل این پروژه داشته باشند.

در همین راستا سیدحمید رضا علم در گفتگو با چغادک نیوز اظهار کرد : پایانه لجستیک حمل و نقل بار بوشهر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان با سرمایه گزاری بخش خصوصی در ۵ فاز اجرا می شود که فاز اول آن حدود دو سال بطول خواهد انجامید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهراضافه کرد: این پایانه به مساحت ۵۰ هکتار در ورودی مسیر چغادک به طرف جزیره نگین اجرا می شود و با توجه به اینکه ظرفیت پایانه کنونی گنجایش بیشتری ندارد بخشی از باربری ها به این پایانه انتقال می یابد.

وی از مزایای این پایانه لجستیک را تفکیک ماشین های باری در ورودی بوشهر، کاهش حجم ترافیک و ساماندهی بهتر در بحث عملیات حمل و نقل و باربری عنوان کرد و  افزود: با استقرار پایانه لجستیک ۱۰۰ شرکت باربری و حمل و نقل می تواند در این محل استقرار یابند که روند حمل و نقل و باربری استان را تسهیل خواهد کرد./ انتهای پیام

yd3i_kolangzani-payaneh-bar-bushehr-1396-10-10-2.jpg

ut2r_kolangzani-payaneh-bar-bushehr-1396-10-10-3.jpg

s5qb_kolangzani-payaneh-bar-bushehr-1396-10-10-4.jpg

8ksw_kolangzani-payaneh-bar-bushehr-1396-10-10-6.jpg

m6fg_kolangzani-payaneh-bar-bushehr-1396-10-10-7.jpg

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false