×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مخالفت شدید دو عضو شورا از انتخاب معاون غیربومی در شهرداری چغادک

به گزارش چغادک نیوز: طبق اعلام قبلی این پایگاه خبری مبنی بر انتخاب قائم قنبر پور به معاون شهرداری چغادک، بر همین اساس به پیشنهاد علی زارعی شهردار چغادک قنبرپور به عنوان معاون شهرداری به شورای شهر پیشنهاد شد که این موضوع روزهای گذشته در صحن علنی شورا مطرح شده است.

براساس شنیده ها؛ در پی طرح موضوع در صحن علنی شورا طبق روال همیشه سه عضو شورا موافقت خود را اعلام داشته و طی صورتجلسه ای خواستار امضاء دو عضو دیگر شده اند که با مخالف مهدی بختیاری و علی حسینی مواجه شده و بدلیل اصرار بر انتخاب گزینه بومی در سمت معاونت شهرداری، از امضاء مخالف نیز خودداری می نمایند و مصوبه شورا نیز با امضاء موافق سه عضو پس از تنش های بسیار به فرمانداری ارسال شد.

بر همین اساس مهدی بختیاری در گفتگو با چغادک نیوز ضمن تائید موارد ذکر شده اظهار کرد: قائم قنبر پور از پرسنل با سابقه، با اخلاق و پاکدست شهرداری چغادک می باشد؛ ولی با توجه به اینکه در سالیان متمادی که از عمر شهرداری چغادک می گذرد هیچ نیروی بومی از شهر چغادک درعین حالی که توانمندی لازم را داشته اند در پست های کلیدی از جمله سمت معاونت قرار نگرفته اند؛ به نظر می رسد اکنون زمان پوست اندازی و بهاء دادن به نیروهای بومی باشد.

عضو شورای اسلامی شهر چغادک افزود: ما با حمایت از نیروهای بومی و استفاده از آنان در پست های کلیدی می توانیم آینده شهر را به نحوی رقم زنیم که در دوره های بعدی احتیاجی به انتخاب شهردار غیر بومی و یا نیروهای این چنینی به شهرداری نباشد و از ظرفیت های بومی شهر که تخصص، تجربه، اشرافیت، انگیزه و ارق به شهر داشته باشند، استفاده شود.

وی با بیان اینکه ما مخالف شخص خاصی نیستیم و جهت حمایت از نیروهای بومی شهر پافشاری می کنیم، گفت: حق طبیعی نیروهای بومی شهر چغادک می باشد که بتوانند در پست های کلیدی این شهر قرار گرفته و خدمات به شهر ارائه دهند که در این راستا می بایست سه عضو شورا نیز جهت ادای احترام به آراء مردم و عمل به وعده های انتخاباتی خود در این خصوص منافع شهر را بر منافع حزبی و گروهی ترجیح داده و یار و یاور نیروهای بومی باشند.

علی حسینی نیز در این راستا بیان کرد: صورتجلسه ای در شورای شهر چغادک پیرامون انتخاب قائم قنبر پور به عنوان معاون در شورا مصوب شده و به فرمانداری ارسال شده است که بدلیل داشتن سه امضاء موافق آقایان کارگر، زارع و علیزاده و نداشتن امضاء دو عضو دیگر، بر خلاف قانون بوده و قطعا به شورا باز خواهد گشت.

عضو شورای اسلامی شهر چغادک بر لزوم تبعیت از قانون شورا و احترام اعضاء به هم در جلسات تاکید کرد و گفت: در همه جلسات اختلاف نظر وجود دارد که شورای شهر نیز از این قضیه مستثنی نیست، ولی باید گفت در این خصوص اختلاف نظر ما دو عضو شورا بر اساس اهمیت و حمایت از توانمندی همراه با تجربه کافی نیروهای بومی شهراست که می تواند باعث پیشرفت شهر شود.

وی با بیان اینکه گزینه پیشنهادی از نیروهای ارزشی بوده و می تواند از وی در سمت های دیگری نیز استفاده نمود و تصمیمات اعضای شورا باید با بحث و تبادل نظر درون شورا صورت گیرد، اظهار کرد: بنده به عنوان یک عضو شورا به صراحت اعلام می کنم موافق سپردن این پست به نیروی بومی و متخصص می باشم که امیدوارم در این خصوص سایر اعضاء نیز با اتحاد و همدلی بیشتری به پیگیری امورات شهر بپردازند./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false