×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲ مدیر جدید در شهرستان دیر معارفه شدند

به گزارش چغادک نیوز: فرماندار دیر عصر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر اظهار داشت: زلزله ۴.۹ ریشتر که در مرکز شهرستان و برخی شهرهای این شهرستان اتفاق افتاد خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت و تعدادی از شهروندان به دلیل ترس از زلزله مجروح شدند که در بیمارستان دیر و مرکز حضرت مهدی دیر مداوا و ترخیص شدند.

حمزه اعتماد با انتقاد از برخی ادارات شهرستان دیر افزود: متاسفانه با وجود اینکه به همه ادارات شهرستان اعلام شده است که ظرف ۴۸ ساعت بعد از وقوع زلزله اخیر میزان خسارت‌های مربوطه را اعلام کنند اما تا کنون برخی از دستگاه‌ها میزان خسارت های مربوطه خود را به مدیریت ستاد بحران شهرستان اعلام نکرده اند که در صورت ابلاغ خسارت حق دیگران ضایع می‌شود.

وی تلاش شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان دیر در زمان بحران را قابل تقدیر دانست و گفت: فرمانده انتظامی شهرستان دیر از ساعات اولیه وقوع زلزله تا ۴۸ ساعت به صورت آماده باش در کنار شهروندان ثابت کرد که در همه بحران ها در کنار هم نوعان خود خواهد بود.

فرماندار دیر افزود: مدیریت بحران شهرستان دیر برای اتفاقات پیش بینی نشده آمادگی دارد و انبارهای شهرستان‌های همجوار و استان آماده هر نوع همکاری و پوشش خواهند بود.

وی انتقال پایتخت اسرائیل به بیت المقدس را نشانه‌ای از شکست آمریکا در خاورمیانه دانست و اظهار داشت: یاوه‌گویی‌های ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص انتخاب قدس به‌عنوان پایتخت رژیم کودک‌کش اسرائیل از روی عجز و ناتوانی او و شکست سیاست های امریکا است و این تصمیم خلاف قطعنامه های سازمان ملل است و با واکنش منفی بسیاری از کشورها از جمله همراهان خود روبرو شده است.

اعتماد با تاکید بر اتحاد حوزه و دانشگاه گفت: وحدت حوزه و دانشگاه از اهداف بنیانگذار جمهوری اسلامی اسلامی است و با توجه به تلاش‌های دشمن، ارتباط حوزه و دانشگاه روز به روز باید منسجم‌تر شود.

در این مراسم مسعود تنگستانی به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر و صفدر صالح کار به عنوان بخشدار مرکزی دیر معرفی و از خدمات نامدار درویشی نیز تجلیل به عمل آمد.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false