×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فردی توانمند و پاکدست برای شهرداری بوشهر انتخاب شود

به گزارش چغادک نیوز:  عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: تشکیل شوراها به عنوان یک نهاد مردمی با هدف کمک به توسعه و حل مشکلات جامعه انجام شد.

وی با بیان اینکه اعتقاد جدی به مردم سالاری دینی داریم، خاطرنشان کرد: شاهکار شوراها انتخاب شهردار است و بعد از انتخاب شهردار، نظارت هم باید در دستور کار قرار بگیرد که به دنبال این کار رضایت مردمی هم حاصل خواهد شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه شورای مرکز استان و شهرداری آیینه تمام نمای کار سایر شهرداری‌ها و شوراها است، تصریح کرد: بنای بنده مداخله در هیچ انتخابی در حوزه کاری شوراها نیست اما تاکید می‌کنم فردی دست پاک و سالم انتخاب کنید.

گراوند یادآور شد: اعضای شورا در انتخاب شهردار وارد لابی‌گری‌های ناسالم نشوند و فردی را انتخاب کنند که باری از دوش شهر بردارد، ضمن احترام به رای شما، نیروی توانمندی را انتخاب کنید.

وی با تاکید بر تسریع در انتخاب شهردار جدید بوشهر افزود: بار دیگر تاکید می‌کنم که در زمینه انتخاب شهردار، از لابیگری و فشارها پرهیز کنید.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فردی توانمند را برای شهردار بوشهر که سلامت مالی هم داشته باشد انتخاب کنید، اضافه کرد: برای انتخاب شهردار بوشهر، هیچ توصیه‌ای در مورد شخصی ندارم اما نهایت کمک را به شورا خواهم کرد تا شهرداری بوشهر ظرفیت جذب پول را داشته باشد.

گراوند در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه احیای پارک لیان در دستور کار قرار دارد، گفت: پارک لیان فعلا در اختیار سازمان همیاری شهرداری‌های استان است و احیای این پارک را دنبال خواهیم کرد.

وی بیان داشت: تاکید ما بر زیبایی مبلمان شهری بوشهر است و از آنجا که بنای بر بنده بر کار است اعتبارات را بدون برنامه توزیع نخواهیم کرد.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false