×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مدال طلای مسابقات جهانی و لباس رسمی کونگ فو به استاندار بوشهر اهداء شد+تصویر

به گزارش چغادک نیوز: مدال آوران رشته کونگ فو استان بوشهر که مدال طلا و نقره مسابقات جهانی را کسب کرده بودند در نشست با استاندار بوشهر ضمن کسب اجازه جهت شرکت در مسابقات جهانی پیش رو، از حمایت های استاندار بوشهر تقدیر نمودند.

استاندار بوشهر در این نشست ضمن اعلام حمایت از کونگ فو کاران خواستار حمایت و مساعدت لازم مدیر کل ورزش و جوانان استان پیرامون تجلیل از مدال آوران، تجهیزامکانات ورزشی و اعزام به مسابقات جهانی شد که با موافقت بهروزیان مواجه شد.

در این نشست حسین سرمشقی سرپرست تیم اعزامی به مسابقات جهانی گرجستان ضمن تشریح مشکلات کونگ فوکاران از حضور ۱۵ نفر از این ورزشکاران به همراه کادر فنی به مسابقات جهانی کونگ فو و هنرهای رزمی ترکیه و شرکت رضا رضوی قهرمان بوشهری جهان در مسابقات جهانی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران؛ در صورت حمایت استاندار بوشهر و مسئولین تربیت بدنی خبر داد و خواستار حمایت همه جانبه استاندار بوشهر،مدیر کل ورزش و جوانان و مسئولین شد.

حمید اسکندری مربی تیم ملی کونگ فو نیز به انتظارات مدال آوران مسابقات کشوری، آسیایی وجهانی جهت تجلیل را بعد از گذشت حدود ۶ سال اشاره کرد و درخواست کرد مسئولین در این خصوص تدابیر ویژه ای اتخاذ نمایند تا ورزشکاران با انگیزه مضاعف تری به مسابقات اعزام شوند.

در پایان این نشست حمید اسکندری مربی تیم ملی کونگ فو جمهوری اسلامی یکی از مدالهای طلای مسابقات جهانی خود را به استاندار بوشهر تقدیم کرد و هاشم مرهونی دارنده مدال طلای مسابقات جهانی با اهداء لباس کونگ فوی خود به گراوند از حمایت های وی از کونگ فو کاران تشکر کرد و همچنین مجید فخری مقدم روابط عمومی هیات کونگ فو استان و رئیس هیات کونگ فو شهرستان بوشهر نیز با اهداء لوح های سپاسی از زحمات استاندار بوشهر در حوزه ورزش تشکر کردند./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false