سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی در بوشهر اجرا شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی در بوشهر اجرا شد

به گزارش چغادک نیوز: علی جمادی، ظهر امروز در نشست با دادستانهای استان بوشهر با موضوع ارتقای کیفیت رسیدگی پرونده‌ها و بهبود روش‌های عملکردی سیستم مدیریت پرونده ،ضمن تقدیر از تلاشهای آنها اظهار داشت: برگزاری نشست‌های هم اندیشی در ارتقای کیفیت رسیدگی به پرونده‌های قضایی موثر و ضروری است.

جمادی با تاکید بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها افزود: علاوه برارتقای  کیفیت رسیدگی به پرونده‌ها باید به سرعت و دقت لازم رسیدگی توجه ویژه داشت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر  از جلب رضایتمندی مردم، رفع مشکلات مردم و کاهش هزینه‌های دستگاه قضایی به عنوان اهداف دستگاه قضا خبر داد و افزود: همه تلاش  دستگاه قضا استان بوشهر برای جلب و افزایش رضایت و اعتماد مردم به دستگاه قضایی است که باید با استفاده از تحولات علمی و عملی به این اهداف رسید.

وی، با بیان اینکه وظایف مجموعه قضایی بسیار مهم ،حساس و خطیر است خاطر نشان کرد: مسئولیت در قبال مردم ودر پیشگاه خداوند متعال سنگین است چرا که هر کس در جامعه مورد ظلم و تعدی واقع شود به دادگستری مراجعه می‌کند که باید عملکرد دادگستری طوری باشد که مردم دستگاه قضایی را امین خود بدانند.

جمادی با اشاره به بهبود عملکردی سیستم مدیریت پرونده و مزایای آن در دادگستری استان بوشهر گفت: با این روش زمان دادرسی کاهش می‌یابد و این سیستم سوابق موجود،کلیات و اصول ضروری در پرونده را ثبت می‌کند که این امر سبب مدیریت موثر و بهتر پرونده‌های قضایی می‌شود.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false