نظر عضو شورای راهبردی روابط خارجی درباره مذاکره موشکی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نظر عضو شورای راهبردی روابط خارجی درباره مذاکره موشکی

به گزارش چغادک نیوز”: سید مهدی مصطفوی عضو شورای راهبردی روابط خارجی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، درباره نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی و تأثیر آن، اظهار داشت: این نامه یک جریانی را ایجاد کرد و تلنگر و هشداری  به نسل جوان غربی بود. حرکتی بود که بر مبنای فطرت اسلامی شکل گرفت و تأثیر مناسبی بر نسل جوان غرب گذاشت.

  • بیشتر بخوانید

جمهوری اسلامی برای دفاع منتظر اجازه دیگران نیست

ظرفیت‌های مغفول برای انتشار صحیح نامه امام خامنه‌ای

وی افزود: غرب در حال تهاجم فرهنگی نسبت به مبانی اسلامی و دنبال اسلام‌ستیزی است و مسلمانان راستین نیز باید همین مبارزه را علیه اسلام‌ستیزی داشته باشند. جریان‌های اسلام ستیز را تبیین و پشت‌پرده آنها را افشا کنند و مبانی اسلام راستین را نیز ترویج کنند.

مصطفوی درباره وظایف دستگاه دیپلماسی برای ترویج نامه رهبر معظم انقلاب و مقابله با اسلام‌ستیزی، خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی رسمی کشور باید اعتراضات و برنامه‌ریزی‌های خود را علیه حرکت‌های اسلام‌ستیزانه و تکفیری انجام دهد. در کنار حرکت‌های رسمی توسط دستگاه دیپلماسی، باید از دیپلماسی عمومی و فرهنگی نیز استفاده کرد تا توده‌های مردم و دستگاه‌هایی که با شکل دادن به فکر جوامع بشری سر و کار دارند، کار کنیم و برنامه داشته باشیم.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی افزود: فعالیت‌های دیپلماسی عمومی در فضای مجازی نقش مهمی برعهده دارد و می‌تواند در تبیین مبانی اسلام اصیل نقش خوبی ایفا کند.

وی درباره ادعای اخیر برخی کشورها درباره مذاکره بر سر توان موشکی و دفاعی ایران، اظهار داشت:‌ این مسئله از طرف همه مسئولان نظام رد شده و طبیعی است که برای اقدامات دفاعی و توان موشکی با هیچ کشوری مذاکره نمی‌کنیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false