صندوق حمایت از قهرمانان در استان بوشهر راه‌اندازی شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
صندوق حمایت از قهرمانان در استان بوشهر راه‌اندازی شود

به گزارشچغادک نیوز:  عبدالکریم گراوند در نشست با انجمن‌های مختلف جامعه معلولان استان بوشهر با تبریک ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت به روز جهانی معلولان پرداخت و با تبریک این روز اظهار داشت: معلولیت در فرد نمی‌تواند مانع از پیشرفت و ترقی وی شود چراکه توانمندی معلولان در عرصه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، علمی، سیاسی، اجتماعی و دیگر بخش‌ها به منصه ظهور رسیده است.

وی، با اشاره به درخشش ورزشکاران معلول در عرصه بین‌المللی خاطرنشان کرد: معلولان ورزشکار استان بوشهر در مسابقات پارالمپیک، آسیایی و دیگر مسابقات بین‌المللی بارها پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار درآورده‌اند که نشان از توانمندی این عزیزان در عرصه جهانی دارد.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به اشتغال ۳ درصد معلولان در دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: اگر قانون ۳ درصد جذب معلولان در دستگاه‌های اجرایی محقق شود هیچ معلولی بدون شغل نمی‌ماند. ادارات و دستگاه‌های دولتی استان بوشهر باید قانون ۳ درصد جذب معلولان  در دستگاه متنوع خود مورد توجه قرار دهند.

وی، توجه به مشکلات معلولان را یک ضرورت دانست و با تاکید بر حمایت از قهرمانان ورزشکار معلول بیان کرد: برای حل مشکلات ورزشکاران معلول در نشست تخصصی باید این مهم مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای لازم ارائه شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به مطالبات معلولان و رسیدگی به مشکلات آنان گفت: با توجه به جایگاه ورزشکاران معلول استان بوشهر در مسابقات بین‌المللی برای حل مشکلات این قهرمانان، تاسیس صندوق حمایت از قهرمانان مورد توجه قرار دارد.

گراوند به برگزاری مراسم روز جهانی معلولان در استان بوشهر پرداخت و گفت: جشن روز جهانی معلولان در استان بوشهر  با شکوه خاصی برگزار می‌شود که این مهم مورد حمایت ویژه قرارمی‌گیرد.

وی، حل مشکلات اشتغال، مسکن و تحقق مطالبات معلولان را از اولویت‌های استان بوشهر دانست و تاکید کرد: حل مشکلات مسکن معلولان با مشارکت خیران مسکن ساز باید مورد توجه قرار بگیرد.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false