×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
افزایش دو برابری بیمه فعالان قرآنی

به گزارش چغادک نیوز:  نشست خبری تشریح برنامه‌های دولت دوازدهم در حوزه قرآن و عترت صبح امروز یکشنبه یازدهم آذرماه با حضور «عبدالهادی فقهی زاده» معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب رسانه در ساختمان معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار شد.

بخشی از این مراسم به پرسش خبرنگاران و پاسخ فقهی‌زاده اختصاص داشت که در ادامه سوالات برخی از خبرنگاران از جمله تسنیم و پاسخ معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد را ملاحظه خواهید کرد:

فقهی زاده در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت سند تبلیغ و ترویج گفت: سند تبلیغ و ترویج سه ماه است که ابلاغ شده است. یکی از دلایل تأخیر در اجرای سند تحولاتی بود که در معاونت ایجاد شد اما ما یک ماه است که فعالیت‌ها را بررسی کردیم و جلساتی داشتیم تا بتوانیم مقدمات اجرای سند را فراهم سازیم. البته نخستین سفر استانی خود را نیز با نگرش عمل به سند پیش‌بینی کردم و هم‌اکنون وارد فاز اجرایی سند تبلیغ و ترویج شده‌ایم و باید بگوییم ما به تعهدات خود و اجرای سند پایبند هستیم.

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد درباره سوال دیگر خبرنگار خبرگزاری شبستان با موضوع آخرین اخبار بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی قرآن امسال باقوت بهار سال ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. اولین جلسه سیاستگذاری هم هفته آینده برپاخواهد شد. ما سعی داریم نمایشگاه قرآن به فروشگاه محصولات قرآنی تبدیل نشود. برای مکان برگزاری این نمایشگاه هم با مسئولان مصلی صحبت شده است و مذاکراتی صورت گرفته تا نمایشگاه بین‌المللی قرآن به مدت سه هفته در بهار برگزار شود.

فقهی زاده در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت بیمه فعالان قرآنی کشور گفت: بیمه فعالان قرآنی اقدام بسیار مبارکی است که سابقه عمل به آن به گذشته برمی‌گردد. بسیاری از فعالان قرآنی از این امکان بهر‌مند شدند و نگاه ویژه ای را مطلبد تا برای شناسایی افراد مستحق این راه ادامه داشته باشد. بسیاری از فعالان قرآنی از مناعت طبع برخوردار بودند و از این امکانات استفاده نمی‌کردند. در سال آینده تعداد بیمه‌شدگان را به دو برابر آمار فعلی افزایش می‌دهیم و امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات بتوانیم به درستی فعالیت‌ها را پیگیری کنیم.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false