سومین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی ۱۳ آذر در بوشهر برگزار می‌شود/ارسال ۸۰۰ اثر به دبیرخانه | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سومین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی ۱۳ آذر در بوشهر برگزار می‌شود/ارسال ۸۰۰ اثر به دبیرخانه

به گزارش چغادک نیوز؛ حجت‌الاسلام یوسف جمالی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای شخصیت‌های مهم و مفاخر علمی و پژوهشی در ادوار مختلف بوده اظهار داشت: در این راستا مفاخر و شخصیت‌های علمی، فرهنگی و مذهبی استان در قالب کنگره و جشنواره به جامعه شناسانده می‌شود.

وی از برگزاری کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری  خبرداد و خاطرنشان کرد:  برگزاری کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی زمینه‌ای برای معرفی علمای استان بوشهر است که این کنگره برای سومین سال متوالی در سالروز شهادت شهید ابوتراب عاشوری در بوشهر برگزار می‌شود.

دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری با بیان اینکه این کنگره ۱۳ آذر در مصلی جمعه بوشهر برگزار می‌شود گفت: سخنرانان این کنگره آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان، آیت‌الله نمازی نماینده ولی فقیه در  کاشان، آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه  در استان بوشهر است.

جمالی با اشاره به ارسال مقالات در کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری بیان کرد:  ۸۰۰ اثر به دبیرخانه‌های کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری ارسال شده که از این تعداد ۳۰۰ اثر مربوط به دانشجویان است.

جمالی  از مشارکت دانشجویان در جشنواره علامه بلادی بوشهری  خبرداد و گفت: یکی از تفاوت‌های برگزاری سومین جشنواره علامه بلادی بوشهری با جشنواره‌های قبل این است که در این جشنواره افزون بر طلاب و روحانیان، دانشجویان استان بوشهر نیز شرکت، و آثار به دبیرخانه‌ها ارسال شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به برخی فعالیت‌های انجام شده تصریح کرد: برگزاری دوره‌های تحقیق و مقاله نویسی در مدارس علمیه استان یکی از کارهایی است که در راستای جشنواره صورت گرفته که تاثیر قابل توجهی در سطح کیفی و کمی آثار داشته است.

دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری از فعالیت چهار دبیرخانه در این جشنواره خبر داد و افزود: دو دبیرخانه در حوزه های علمیه خواهران و برادران و یک دبیرخانه در دانشگاه خلیج فارس و نیز یک دبیرخانه در شهر مقدسه قم برای دریافت آثار طلاب فعالیت داشتند.

 

  

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false