×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح خط انتقال آب استان بوشهر تخصیص یافت

به گزارش چغادک نیوز:  کیقباد یاکیده در نشست بررسی وضعیت شبکه آبرسانی استان بوشهر با بیان اینکه ایمن سازی تاسیسات آبرسانی در اولویت قرار دارد اظهار داشت: آب آشامیدنی استان بوشهر از طریق خطوط طولانی از استان‌های هم‌جوار تامین می‌شود که ایمن سازی این خطوط نقش مهمی در جلوگیری از بروز بحران دارد.

وی،طول خطوط انتقال آب استان بوشهر را ۹۸۰ کیلومتر دانست و خاطر نشان کرد: آب آشامیدنی استان بوشهر از طریق ۵ خط انتقال آب به طول ۹۸۰ کیلومتر تامین می‌شود و بازسازی این خطوط در اولویت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر وضعیت فرسودگی خط انتقال آب آشامیدنی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به فرسودگی ۳۷ درصدی این خطوط خاطر نشان کرد: در آستانه فصل بارندگی بازسازی و اصلاح تاسیسات آبرسانی مورد توجه قرار گرفته و در این راستا ۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

یاکیده، ارزش خطوط انتقال آب را بیش ۴ هزار میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد: بازسازی بیش از ۳۵۰ کیلومتر خطوط انتقال آب استان بوشهر مورد توجه قرار دارد که برای اجرای این طرح نیاز به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی، خطوط آبرسانی کوثر،کازرون، آب سدها و خطوط انتقال آب از چاه‌های داخلی را از جمله شبکه‌های انتقال دانست و تاکید کرد: خط آبرسانی کازرون که در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی قرار دارد دارای قدمتی بالای ۵۰ سال است که اصلاح و رفع مشکلات این خطوط مورد تاکید قرار دارد چراکه بیش از ۳۰ درصد آب آشامیدنی استان از این خطوط منتقل می‌شود .

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false