×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
توان و اقتدار نیروهای مسلح استان بوشهر به نمایش درآمد+تصاویر

به گزارش چغادک نیوز:  به مناسبت روز نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر در میدان هوادریای پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد.

در این مراسم جانشین منطقه دوم نیروی دریایی ولایت با گرامیداشت رشادت‌ها و فداکاری‌های دریا دلان نیروی دریایی در عرصه‌های مختلف به حماسه جاودان مروارید پرداخت و اظهار داشت: دریادلان نیروی دریایی ارتش در حماسه مروارید  با ناوچه پیکان در اوائل جنگ تحمیلی،  فعالیت نیروی دریایی ارتش رژیم بعث عراق را فلج کردند.

امیردریادار دوم بابک امینی این روز را یادآوری دلاورمردی‌های نیروی دریایی دانست و افزود: نیروی دریایی ارتش، با سایر نیروهای مسلح در استان بوشهر از آمادگی سرشار از ایمان و اتکا به قدرت لایزال الهی برای مقابله قاطع با هرگونه ماجراجویی بدخواهان ایران اسلامی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نیز  از اقتدار و صلابت  نیروهای نظامی و انتظامی استان بوشهر سخن گفت و خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در همه ابعاد دارای شاخصه‌های بالای قدرت دفاعی و مایه افتخار نظام و کشور هستند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به افزایش توانمندی نیروهای مسلح استان بوشهر تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان چنان اقتداری دارند که نه تنها کشور و مرزها را حفظ کردند بلکه کشورهای دوست از صلابت آنها بهره مند شده‌اند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر افزایش توانمندی نیروهای مسلح بیان کرد: امروز در این شرایط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در همه حوزه‌ها بویژه عرصه بین الملل مانند دریا باید دارای اقتدار کامل باشند.

در این آیین ضمن قرائت پیام فرمانده نیروی دریایی ارتش امیردریادار حسین خانزادی، یگانهای نمونه نیروی دریایی، هوایی، پدافند و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و بسیج سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از مقابل تمثال امام راحل، شهدا و رهبرمعظم انقلاب رژه رفتند و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false